#1
·
לפני 18 שנים
חג שמח
אסי [Peten] ואנוכי עשינו אימון הפצצה מגובה נמוך עם פצצות מים גרר גבוה [BSU]. המטרה הייתה המטווח בערבה.
למרבה הצער אין תמונות מהיעף עצמו, היינו עסוקים 🙂
התכוונתי לכתוב סיפור גיחה אבל נהיה מאוחר... להלן התמונות באיכות גבוהה:
נסיקה מרמת דוד:


התייצבות בגובה נמוך בשטח אויב מדומה:

מעבר למבנה טורי לפני הפצצה:

לאחר ההפצצה:



יציאה משטח אויב מדומה:


פלמחים, תל נוף, אסי 🙂

הנמכה לרמת דוד:



הטיסה הייתה טובה - אסי מוביל מצויין - והיעף מדוייק.
אסי [Peten] ואנוכי עשינו אימון הפצצה מגובה נמוך עם פצצות מים גרר גבוה [BSU]. המטרה הייתה המטווח בערבה.
למרבה הצער אין תמונות מהיעף עצמו, היינו עסוקים 🙂
התכוונתי לכתוב סיפור גיחה אבל נהיה מאוחר... להלן התמונות באיכות גבוהה:
נסיקה מרמת דוד:


התייצבות בגובה נמוך בשטח אויב מדומה:

מעבר למבנה טורי לפני הפצצה:

לאחר ההפצצה:



יציאה משטח אויב מדומה:


פלמחים, תל נוף, אסי 🙂

הנמכה לרמת דוד:



הטיסה הייתה טובה - אסי מוביל מצויין - והיעף מדוייק.

