130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פאלקון אלייד פורס אימון הפצצה מגובה נמוך [כבד]
דיון

אימון הפצצה מגובה נמוך [כבד]

15 הודעות 2,077 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
חג שמח
אסי [Peten] ואנוכי עשינו אימון הפצצה מגובה נמוך עם פצצות מים גרר גבוה [BSU]. המטרה הייתה המטווח בערבה.
למרבה הצער אין תמונות מהיעף עצמו, היינו עסוקים 🙂
התכוונתי לכתוב סיפור גיחה אבל נהיה מאוחר... להלן התמונות באיכות גבוהה:

נסיקה מרמת דוד:





התייצבות בגובה נמוך בשטח אויב מדומה:


מעבר למבנה טורי לפני הפצצה:


לאחר ההפצצה:






יציאה משטח אויב מדומה:




פלמחים, תל נוף, אסי 🙂


הנמכה לרמת דוד:






הטיסה הייתה טובה - אסי מוביל מצויין - והיעף מדוייק.
#6 · לפני 18 שנים
וואו אני שעול את עצמי איפה אפשר לקנות את סימ' זה? והיום ראותי את זה אבל לא קנתי 😠
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#7 · לפני 18 שנים
Su-25, בחנויות כמו bug וכאלה,
ואם ראית אז למה לא קנית?

ד"א תממונות יפותת 💡
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#9 · לפני 18 שנים
RoN-212 כתב/ה:Su-25, בחנויות כמו bug וכאלה,
ואם ראית אז למה לא קנית?

ד"א תממונות יפותת 💡
לא היה לי כסף! 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#12 · לפני 18 שנים
יופי של תמונות 👏
אגב בתמונה שרשום פלמחים ותל נוף מופיע רק שדה תעופה אחד 🤔
#13 · לפני 18 שנים
YINON, שים לב שיש בתמונה איזור חולי (צהוב כזה) שם נמצא פלמחים אם תסתכל טוב תוכל לראות את הבסיס
#14 · לפני 18 שנים
צריך זכוכית מגדלת כדי לראות.
בכל מקרה תודה וסליחה על הטעות

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.