69 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 מדריך | איך לחסוך במוץ ונורים.
דיון

מדריך | איך לחסוך במוץ ונורים.

19 הודעות 4,671 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
YINON כתב/ה:i_hawk, איזה סוג טיל זה ARH?


ARH= Active Radar Homing טיל מונחה מכ"מ אקטיבי

בניגוד ל SARH= Semi Active Radar Homing טיל מונחה מכ"מ חצי אקטיבי

עד כאן השיעור באנגלית 😂

אקטיבי - כמו ה AIM-120, הטיל תחילה משוגר לכיוון הכללי של המטרה ומקבל נתונים מהמטוס המנחה (זהו השלב הראשוני בשיגור שבו עדיין חייבים לעקוב אחרי המטרה), ורק כשהמטרה בטווח המכ"מ הפנימי שלו, הוא מפעיל אותו ואז המטוס המנחה כבר לא צריך לעקוב יותר, הטיל פשוט מסתמך על המכ"מ הפנימי והחומרה הפנימית כדי להמשיך בעקיבה בכוחות עצמו. מכיון שאין הנחיה ממשית של טיל אז בעצם אין את שלב ההנחייה כמו עם טילים חצי אקטיביים, ולכן כל עוד הטיל לא הדליק את המכ"מ הפנימי, אין התראה ב RWR מלבד התראה של המטוס הנועל... שדרך אגב יכול להיות שצריך לתקן את זה מפני שכעיקרון לא דרושה נעילה ממש, אלא מספיק רק "באג" כדי לשגר AIM-120 (כמו במכ"מ של ה F-16, כשאתה לוחץ פעם אחת על מטרה, זה עדיין לא נעילה... רק פעם שנייה זו נעילה ממש, אבל המצב הראשון מספיק לשיגור AIM-120)

טילי ARH בפאלקון:

AIM-120
AA-12
Mica
AIM-54
אני חושב שגם Derby אבל לא ניסיתי ממש...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#3 · לפני 18 שנים
adislash כתב/ה:יש derby ב rv?? 😮


יש... מאוד מאוד בסיסי אני חושב, גם המודל וגם ה data אבל יש...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#4 · לפני 18 שנים
Fox5inbound, בקיצור אני חושב שהכוונה זה לטילים שהם בעלי הנחיה שמתבייטת על מכ''ם
(אחרי שאמרת לי את הפירוש שלא ידעתי) תודה.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.