63 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 terrainView מה זה?
דיון

terrainView מה זה?

12 הודעות 1,725 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
הי

בתוכנה אחת שמשמשת כAWACS צריך להוציא תמונה של השטח באמצעות TERRAIN VIEW ועוד פונקציה אחת מה שמוזר זה שלא מצאתי אותה בין העזרים שבאים עם הסימ. עוד משהו שאני לא מבין מה זה קבצי L וקבצי L2

תודה
RifleFighter
רמי וייברמן

#2 · לפני 18 שנים
אני לא בדיוק יודע..אני רק יכול להגיד לך שאני חושב שTERRAIN VIEW זה המצלמה לא? חח או שאני טועה...
#3 · לפני 18 שנים
YINON כתב/ה:אני לא בדיוק יודע..אני רק יכול להגיד לך שאני חושב שTERRAIN VIEW זה המצלמה לא? חח או שאני טועה...


ינון TERRAIN VIEW זוהי נקודת השטח שזה אומר הבחנה בשטח.. 😉
ולגבי קבצי l ו- l2 נראה לי שמישהו אחר צריך לנסות לעזור 😄

RF אולי תשלח לנו תמונה מה מופיע לך ונוכל לעזור לך למצוא את הפונקציה הזאת!
בברכה,
ירין.
#6 · לפני 18 שנים
RF כתב/ה:אני לא יודע מה זה אני צריך למצוא את הכלי הזה...

מה זאת אומרת? 🤔 תן לנו את הדף שבו אתה חושב שזה צריך להימצא ותשלח ונוכל לעזור..
אם לא לא תפתור את הבעיה, אלא אם אתה יודע למצוא.

yinon הפוקציה שהוא מחפש פירושה בעברית הוא תמונת מצב או משהו בסגנון ראיית שטח.
אופציה שדי ידועה בסימ'. ➡️
בברכה,
ירין.
#7 · לפני 18 שנים
TerrainView היא תוכנה לעריכה השטחים בפאלקון 4 וב-F4AF. היא מאפשרת לערוך את הטופוגרפיה - מפת הגבהים - ולשייך טקסטורות לקרקע לפי מיקום. הקבצים שמכילים את המידע הזה ושהתוכנה עורכת הם קבצי ה-L - מL0 ועד L5, ככל שהמספר נמוך הרזלוציה גבוהה יותר ובעקרון פאלקון בוחר ברזולוציה לפי המרחק שלך מהקרקע.

אפשר להוריד את התוכנה מהאתר של PMC:
http://tactical.nekromantix.com/f4/downloads.php
#11 · לפני 18 שנים
OK השתמשתי בה אבל שתי שאלות : האם אפשר לצלם רק את המסך של המפה? בתוכנה F4AWACS (יש דיון על זה בפורום) מבקשים ממני לדעת מה הגודל של הTERRAIN ורשום שם (במדריך לF4AWACS) שזה רשום בTERRAIN VIEW. תודה לעוזרים
RifleFighter
רמי וייברמן

#12 · לפני 18 שנים
pilotxf-16i, תודה בכל מקרה אבל בלי להקפיץ
Echo, תודה רבה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.