#1
·
לפני 18 שנים
אני מקים קבוצת טיסה קטנה של 6-7 איש, בסיס הבית שלנו יהיה בשדה התעופה של האי St Barth בקאריביים (סינרי אצלי בפרטי).
הקבוצה תיקרא TFFJ Aviation ותטוס במטוסי: C172, Dash6 וBN2 (הצעות לעוד מטוסים יתקבלו בשמחה.)
מי שרוצה להצטרף שישלח מייל לbar_rodoy@gmail.com בוא כלול:
שם פרטי + משפחה
ידע בFS (דרוש רק על מטוסים קלים לא יותר מזה):
איסיקיו:
מסנג'ר:
וזהו בעיקרון
ד"א הנה תמונות מהסינרי:
http://img20.imageshack.us/img20/7946/ALIEN-2007-apr-8-005.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/2157/SCOTT-2007-apr-8-086.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/6505/ALIEN-2007-apr-8-042.jpg
נ.ב אני צריך מישהו שמבין בפוטושופ כדי שיכין לנו צביעה, מי שמוכן שיפנה אלי בפרטי.
הקבוצה תיקרא TFFJ Aviation ותטוס במטוסי: C172, Dash6 וBN2 (הצעות לעוד מטוסים יתקבלו בשמחה.)
מי שרוצה להצטרף שישלח מייל לbar_rodoy@gmail.com בוא כלול:
שם פרטי + משפחה
ידע בFS (דרוש רק על מטוסים קלים לא יותר מזה):
איסיקיו:
מסנג'ר:
וזהו בעיקרון
ד"א הנה תמונות מהסינרי:
http://img20.imageshack.us/img20/7946/ALIEN-2007-apr-8-005.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/2157/SCOTT-2007-apr-8-086.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/6505/ALIEN-2007-apr-8-042.jpg
נ.ב אני צריך מישהו שמבין בפוטושופ כדי שיכין לנו צביעה, מי שמוכן שיפנה אלי בפרטי.
Bar Rodoy
British Airways Virtual
British Airways Virtual