85 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור מקים קבוצת טיסה
דיון

מקים קבוצת טיסה

4 הודעות 1,511 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אני מקים קבוצת טיסה קטנה של 6-7 איש, בסיס הבית שלנו יהיה בשדה התעופה של האי St Barth בקאריביים (סינרי אצלי בפרטי).
הקבוצה תיקרא TFFJ Aviation ותטוס במטוסי: C172, Dash6 וBN2 (הצעות לעוד מטוסים יתקבלו בשמחה.)


מי שרוצה להצטרף שישלח מייל לbar_rodoy@gmail.com בוא כלול:

שם פרטי + משפחה
ידע בFS (דרוש רק על מטוסים קלים לא יותר מזה):
איסיקיו:
מסנג'ר:

וזהו בעיקרון

ד"א הנה תמונות מהסינרי:
http://img20.imageshack.us/img20/7946/ALIEN-2007-apr-8-005.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/2157/SCOTT-2007-apr-8-086.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/6505/ALIEN-2007-apr-8-042.jpg


נ.ב אני צריך מישהו שמבין בפוטושופ כדי שיכין לנו צביעה, מי שמוכן שיפנה אלי בפרטי.
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#2 · לפני 18 שנים
הסינרי אני משאר שהוא בתשלום, והפרסום שלו הוא פיראטי כנראה. אם ככה אתה מעודד את הקבוצה שלך להורדות פיראטיות, תהנה.
בכל מקרה, הקבוצה הזאת טסה במטוסים אזרחיים רגילים בערך...מה המטרה שלה? VA קטנה?
#4 · לפני 18 שנים
איזה מקום חמוד... 😳

היום אני ינסה אותו,ובאמת דיי דומה חוץ מהירידה שלפני המסלול...בסימולטור היא הרבה יותר חדה לדעתי.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.