60 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים ארמא 3 סיכום משחק - עידכון 17.11
דיון

סיכום משחק - עידכון 17.11

13 הודעות 2,613 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
(פורסם גם בפורום ויגיימס)

המשחק ערך כ-3 שעות ובסופו היעד לא הושג. סימנתי את ההתקדמות שלנו על המפה לאורך כל המשימה עם נקודות ציון חשובות, כאשר בשישית סיימנו לשחק.



זהו צילום של הכוח לאחר התקלות בנקודה 1 ולפני חלוקה לצוותים



תמונה זו צולמה במהלך קרב קטלני בנקודה 3 בו הושמדו שתי משוריינים ולפחות פטרול אחד


מסקנות:
1. - יש להקפיד על שמירת מבנה בתנועה על מנת שנוכל לאבטח 360 מעלות סביבנו - במיוחד ברמת קושי גבוהה כמו של היום;
2. - יש להיות מודע לסביבה בכל עת ולדעת כיוון/שעה בכדי שיהיה אפשר לדווח על מטרות באופן יעיל;
3. - לעבור לVPN כבר!
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים · 3 עריכות
#4 · לפני 18 שנים
מילה שלי
שברגע שיש לי 200 שקל אני קונה תמשחק ורץ לשחק איתכם, זה כזה מגניבבבבבבבבבבבבבבב

דייי אני לא יכול.. בעזרת השם שבוע הבא..

ד"א אני צריך מישהו שיחבר אותי ל VPN אם זה עובד דרכו..

קיצר נקמה תמשחק ונראה
#5 · לפני 18 שנים
חבר'ה, ככל שתגדילו את הקהילה הישראלית באתר Vgames, ככה שרת ישראלי חדש של ויגיימס עם הפינגים הנמוכים בארץ יעלה, תחשבו על זה, לא צריך את הכאב ראש של VPN ולא כלום
! 😄
#6 · לפני 18 שנים
VPN זו קהילה וחבל שאתה אומר את זה אסף... צריך להיות שם כדי להבין את זה... אני אשחק איתכם בכל מקרה אם אני אשיג כ.מסך שיריץ את זה
RifleFighter
רמי וייברמן

#7 · לפני 18 שנים
אני יכול עכשיו לקנות את המשחק.
אבל אני לא יודע אם שווה תנו עצות..
ואין לי חיבור VPN וכמו כן האם יש מדים ישראלים וכדומה?
תודה רבה!
בברכה,
ירין.
#8 · לפני 18 שנים
ה-VPN הוא באמת אחלה ומצויין לנו. נראה לי שאסף התייחס לעובדה המעט מעיקה שהמשחקים שלנו לא יכולים להתקיים שם בגלל שתמיד יש מישהו בלי חשבון VPN.

pilotxf-16i, אני ממליץ לך לבדוק את הדמו. אם יתמזל מזלך תוכל אפילו להתרשם מהמולטיפלייר המעולה.
#9 · לפני 18 שנים
Ophir כתב/ה:ה-VPN הוא באמת אחלה ומצויין לנו. נראה לי שאסף התייחס לעובדה המעט מעיקה שהמשחקים שלנו לא יכולים להתקיים שם בגלל שתמיד יש מישהו בלי חשבון VPN.

pilotxf-16i, אני ממליץ לך לבדוק את הדמו. אם יתמזל מזלך תוכל אפילו להתרשם מהמולטיפלייר המעולה.


לזה התכוונתי, לא הבנת אותי נכון רמי, אבל VPN זה גם שרת, לא מדבר על הקהילה עצמה, כי הקהילה עצמה סבבה לגמרי ואין לי שום טענות 😮
#11 · לפני 18 שנים
אסף אני רואה שאתה מבין ענין אז אולי תוכל להסביר
מה לא בסדר בHAMAL בVPN ולמה המצב זועק לשרת שלישי
בקהילה בגודל הזה
#12 · לפני 18 שנים
משחק ממש ממש מצוין אבל קשה ברמות
אולי אני יקנה אותו...
#13 · לפני 18 שנים
עידכון למשחק של שבת - 17.11
מהר מאוד גילינו שהמשימה שהייתה בתכנון - Operation Waterfall - לא בנויה למשחק בלי respawn ולכן עברנו לשתי משימות אחרות מבית SimHQ. את הראשונה סיימנו בהצלחה עם ניצול אחד בלבד ואת המשימה השנייה נמשיך בפעם אחרת.

תמונות (משום מה מופיעות בסדר הפוך):
http://s219.photobucket.com/albums/cc79/oph_arma/?mediafilter=images

אני מאוד נהיניתי,
discuss


נ.ב- פורסם גם בפורום ויגיימס

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.