#1
·
לפני 18 שנים
שלום שמי ירין.
אני טייס ותיק בפאלקון 4 אלייד פורס.
ולא מזמן התחלתי לשחק בפלייט סימולטור x.
רציתי לשאול איך אני יוכל להצטרף לאחת משני הקבוצות הבאות: vatil/ivao.
הבנתי שהם יריבים וכל אחד כאן ממשהו שונה אך רציתי דעות על כל אחת מהן.
ורציתי לשאול,האם יש מדריך למשחק? והאם אוכל להוריד שדות תעופה וכדומה ל- fsx
תודה מראש.
pilotxf-16i
אני טייס ותיק בפאלקון 4 אלייד פורס.
ולא מזמן התחלתי לשחק בפלייט סימולטור x.
רציתי לשאול איך אני יוכל להצטרף לאחת משני הקבוצות הבאות: vatil/ivao.
הבנתי שהם יריבים וכל אחד כאן ממשהו שונה אך רציתי דעות על כל אחת מהן.
ורציתי לשאול,האם יש מדריך למשחק? והאם אוכל להוריד שדות תעופה וכדומה ל- fsx
תודה מראש.
pilotxf-16i
בברכה,
ירין.
ירין.





