145 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור הצטרפות לאחת מהקבוצות הטובות ומספר שאלות ל-fsx
דיון

הצטרפות לאחת מהקבוצות הטובות ומספר שאלות ל-fsx

7 הודעות 1,720 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום שמי ירין.
אני טייס ותיק בפאלקון 4 אלייד פורס.
ולא מזמן התחלתי לשחק בפלייט סימולטור x.
רציתי לשאול איך אני יוכל להצטרף לאחת משני הקבוצות הבאות: vatil/ivao.
הבנתי שהם יריבים וכל אחד כאן ממשהו שונה אך רציתי דעות על כל אחת מהן.
ורציתי לשאול,האם יש מדריך למשחק? והאם אוכל להוריד שדות תעופה וכדומה ל- fsx
תודה מראש.
pilotxf-16i
בברכה,
ירין.
#3 · לפני 18 שנים
גם IVAO וגם VATSIM הן רשתות של טיסה יחד עם עוד אנשים, תוך שילוב של מימד הפיקוח מה שמוסיף המון לריאליזם.
כדי לטוס הן ברשת IVAO והן ברשת VATSIM תצטרכו ללמוד חוקי טיסה בסיסיים ע"מ לא להפריע ולסכן את שאר המטוסים במרחב.

ההבדלים בין הרשתות הן ההנהלה העולמית, וגם הנהלת החטיבה (לכל רשת יש חטיבה ישראל), יש שאומרים שואטסים מקצועיים יותר ויש שמתנגדים, אני מעדיף שהנושא של הדיון לא יהיה תחרות כזו בין הרשתות.

כדי להירשם לIVAO יש לך את האתר של חטיבת IVAO הישראלית www.ivao-il.org
וכדי להירשם לואטסים תצטרכו להירשם באתר שלהם, אין לי מושג מהו, אז חברי ואטיל מוזמנים לרשום פה את האתר שדרכו אפשר להירשם.

באשר ללימוד חוקי הטיסה הבסיסיים שדיברתי עליהם קודם, כל חטיבה\רשת רוצה שתבואו לטוס אצלה, וכדי ללמוד יש לכם מרכז להכשרת טייסים בIVAO, ובוטיל לדעתי יש את IFS שהוא מעין מרכז הדרכה (נראה לי, לא מכיר).

איך בוחרים?
כל רשת תנסה למכור לכם שאצלה יש יותר טייסים, שאצלה יש יותר פקחים, ואתם מוזמנים להאמין מה שאתם רוצים, לפי דעתי הקריטריון הכי חשוב הוא איפה יותר נוח לכם לטוס, ולאיזה קהילה אתם מתחברים יותר, אני אישית חבר בIVAO ונהנה מכל רגע, אך זה לא אומר שלא הייתי נהנה גם בואטסים, פשוט הממשק של IVAO נוח יותר (לי!) ואני מאוד אוהב את הקהילה שם.

בנוסף, כדי להחליט לאיזה רשת אתה רוצה להצטרף, אתה גם צריך להתחשב בפרמטרים כמו איפה יש תנועה הנוגעת אליך. IVAO חזקה יותר במזרח התיכון ואירופה והרשתות האחרות פחות חזקות באיזור זה, כך שלפי דעתי כטייס ופקח בIVAO, עדיף לנו הישראלים לטוס ברשת IVAO, כך שנפגוש יותר תנועה ופיקוח 🙂
הבחירה בידיכם 🙂

יום טוב,
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#4 · לפני 18 שנים
אני יגיב כאן כמנהל פורום VATIL:
כמו שנכתב יש מספר קהילות לטיסה ברשת ואטאיל היא נכון להיום הכי גדול והפעילה בתחומה בארץ.
מפעילה את בית הספר לטיסה הוירטואלי IFS- בית ספר שנתמך ומנוהל על ידי טייסים אמיתיים
פקחי הרשת בחלקם פקחים אמיתיים בח"א בעיקר בשדה דוב וחיפה.


הרשת נחשבת למקצועית ותומכת- ההוכחה לכך- שאל על מסתייעת בארגון הזה לאימון טייסייה שנמצאים בקורסים- סיוע בתפעול סימולטורים כתוצאה מכך חברי ואטאיל זוכים להשתתף בשיעורי ולומדים להטיס את המטוסים הכבדים מהמובילים בתחום בארץ ובנוסף חברי VATIL שמזדמן להם לטוס באלעל רשאים להיכנס לקוקפיט בזמן הטיסה כולל המראה ונחיתה.

ח"א- מכיר את פועלה של ואטאיל בתחום הפיקוח האווירי הוירטואלי-ובעזרת קשריינו עם מספר גופים בח"א מושך לשורותיו אנשים עפ פוטנציאל לשמש כפקחי אוויר אפילו אם הוצבו כבר בתפקידים אחרים ןפעילים בהם.

גיבוש- מדובר בקהילה הכי מגובשת שאני מכיר- המון חברים שנמצאים בקשר מתמיד מעבר לשעות ברשת - שנה שעברה יצאו ביחד מספר חברים שהכירו אצליינו ביחד לארה"ב לטובת עשיית רישון טיס אמיתי, לאחרונה התקיים כנס חטיבה שבו היו הרצאות מקצועיות ומפגש חברתי נרחב - נכחו בו מעל 80 איש

תוכל להיכנס לאתר www.vatil.org
תמונות מארוע של חברות וירטואליות שיצאו לשוויץ:
http://www.preflight.us/HE/ftopict-8522-.html%EE%F4%E2%F9

בנוסף- תמונות מהכנס האחרון מעל 80 איש נכחו:

http://www.preflight.us/HE/ftopict-8797.html

תמונות של חבר חטיבה ששהה בקוקפיט טיסה שלמה בחזרה מלונדון.
http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=19205



כל שאלה אתה מוזמן לפנות או כאן או בפרטי.
בהצלחה.
אלעד זיירמן
מנהל פורום-VATIL
#5 · לפני 18 שנים
כמו ששמעת אלו הם הרשתות הקיימות.

אני ממליץ לך לבקר בבנוסף לכל גם בקהילה שלנו - VFS .
http://vfs-il.net

VFS Virtual Fligh School -הינו בית הספר הראשון בעולם והמוביל ברשת לטיסה וירטואלית. בית הספר מעביר מגוון רחב של קורסים החל מהקורס הבסיסי שיכין אותך לטיסות ברשת דרך קורסים מתקדמים. זהו מרכז ההכרשה הוירטואלי היחיד שמכשיר את הטייס החל מתחילת הליך ההכשרה כטייס מטוסים קלים ועד הכשרתו כקברניט מטוס נוסעים כבד מסוג בואינג.

כל הקורסים מלווים על ידי צוות התמיכה הטכנית אשר עומד לרשות החניכים ועוזר להם בכל קושי טכני או יישומי.

הקורסים הקיימים כיום ב VFS הם:

1. קורס טיסת ראיה בסיסית CVFR הנקרא גם קורס רישיון פרטי (קורס הכנה טכנית ויסודות הטיס ניתן על ידי הצוות הטכני עד פתיחת כל מחזור של קורס CVFR)

2. קורס הגדר מכשירים - המכשיר את הטייס לנוט בתנאי חוסר ראות בהתבסס על מכשירי עזרי ניווט.

3. קורס ATPL על מטוסי באוינג

4. קורס מסוקים בסיסי - מתחיל בימים הקרובים

5. קורס מסוקים מתקדם - טרם נפתחה ההרשמה


כמו-כן אחרי שאתה השתלבת ברשתות ויש לך את הידע הנדרש אתה מוזמן להצטרף לחברות הויטואליות, למשל שחקים אשר פועלת בשתי הרשתות ומציעה צי רחב של מטוסים (החל מססנה ועד בואינג).

אתה כמובן מוזמן להתרשם מVFS דרך האתר שלה, פה.

והנה כמה תמונות של השיעורים בVFS והווי בה:















אגב, בכל שאלה אני אשמח לעזור לך,
נתי.
נתי קלומר
#6 · לפני 18 שנים
תודה רבה לכולכם באמת.אני יצור קשר בפרטי עם מי שהכי התרשמתי.
ותודה שהייתם נטרלים וכולי אך אני מזכיר לכם שוב אני טס ב- fsx ורציתי לשאול כמה זמן לוקח לעשות קורס בסיסי ומתקדם כדי להשתתף בכל הטקסים והטיסות שיהיו?
ezman איך אוכל להצטרף לקוקפיט הטייס בכל שהות הטיסה.?
תודה אצור איתכם קשר ומקווה שתמשכיכו להגיב ולהסביר אפילו עוד טיפה שאני בטוח יחליט.
תודה רבה!
בברכה,
ירין.
#7 · לפני 18 שנים
pilotxf-16i כתב/ה:תודה רבה לכולכם באמת.אני יצור קשר בפרטי עם מי שהכי התרשמתי.
ותודה שהייתם נטרלים וכולי אך אני מזכיר לכם שוב אני טס ב- fsx ורציתי לשאול כמה זמן לוקח לעשות קורס בסיסי ומתקדם כדי להשתתף בכל הטקסים והטיסות שיהיו?
ezman איך אוכל להצטרף לקוקפיט הטייס בכל שהות הטיסה.?
תודה אצור איתכם קשר ומקווה שתמשכיכו להגיב ולהסביר אפילו עוד טיפה שאני בטוח יחליט.
תודה רבה!

זה הנוהל שבלעדי לחברי VATIL:
http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=14490
אלעד זיירמן
מנהל פורום-VATIL

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.