62 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון אוירובטיקה במנחת ראשון
דיון

אוירובטיקה במנחת ראשון

15 הודעות 1,933 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לפני מספר דקות מטוס מסוג אקסטרה ביצע אוירובטיקה עם עשן באיזור מנחת ראשון, ראיתי אותו מהמרפסת, היה מגניב!
האם למישהו יש עוד מידע על האירוע שמתקיים שם?
#6 · לפני 18 שנים
איזה באסה אני שמעתי אותו ולא מצאתי אותו
מאור פאר
#9 · לפני 18 שנים
DeathSpirit, יפה מאוד תודה שצילמת מה זה השיר הזה מה זה רינגטון של welcome to the jungle? 😂
#12 · לפני 18 שנים
אין לי מושג אני לא גר באזור. אני גם בחדרה ומעל הבית שלי כל יום כבר במשך שבוע עוברים איזה 7 מסוקי בלאק הוק ברצף והרקולסים
היום עברו שתי אף 16 ראיתי אותם. טסים לכיוון הצפון אולי הם בתרגיל
#15 · לפני 18 שנים
יש רק EXTRA אחת בארץ EXTRA מדגם 300L של הטייס מיקי גולן כנראה היה שם איזשהו אירוע והוא בא הבנאדם מטורף .

נראה לי עשה G10 כמעט .
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.