#1
·
לפני 18 שנים
לפני מספר דקות מטוס מסוג אקסטרה ביצע אוירובטיקה עם עשן באיזור מנחת ראשון, ראיתי אותו מהמרפסת, היה מגניב!
האם למישהו יש עוד מידע על האירוע שמתקיים שם?
האם למישהו יש עוד מידע על האירוע שמתקיים שם?