129 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור הדגמת הטיסה ראשונה באירבאס A320 ISRAIR
דיון

הדגמת הטיסה ראשונה באירבאס A320 ISRAIR

20 הודעות 5,012 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לאחר סיום הפיתוח המטוס נכנס לשלב הבטא,

החלטתי לבצע טיסת ניסוי ראשונה וגן לצלם קצת מהמטוס הנהדר הזה.
סוף סוף מי שרוצה לטוס באירבאס היום יכול לטוס עם ישראיר.



















#3 · לפני 18 שנים
הערכה גסה עוד שבועיים,
עכשיו חגים כך שיש לי זמן לשבת לבדוק אותו טוב טוב לפני שנשחרר,
#6 · לפני 18 שנים
נראה פצצה.

חבל שאין אחד כזה ל2004
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#10 · לפני 18 שנים
פפשששש!
יפה ממש אהבתי!
אגב,באיזו איכות המטוס הזה יהיה?
c1/c2/c3?
דור
משחק ב-FSX !!!
#11 · לפני 18 שנים
dorp כתב/ה:פפשששש!
יפה ממש אהבתי!
אגב,באיזו איכות המטוס הזה יהיה?
c1/c2/c3?


Category 3
#12 · לפני 18 שנים
מקס אתה מלך!
טוב נו גם מתן.. 😄

👍 👍 👍 👍 👍
ורבאק תתחבר כבר ל ICQ
🤬
גמר חתימה טובה,
#15 · לפני 18 שנים
כתבתי שאני אבדוק את הנושא עבור FS2004 לאחר שאני אשחרר את החבילה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.