92 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור צריך עזרה בקשר ל-fs x יש לי בעיה בהתקנה ואני לא מבין משהו
דיון

צריך עזרה בקשר ל-fs x יש לי בעיה בהתקנה ואני לא מבין משהו

1 הודעות 1,163 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אם משהו יוכל לעזור לי דרך האייסיקיו=>326335151
או דרך המסנג'ר=>eitanash_92@walla.com
בתודה איתן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.