124 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H I I I T
בית פורומים DCS World look-on מסקים
דיון

look-on מסקים

15 הודעות 4,708 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
כן תכלו לשם מסוקי קרב לLOOK-ON עם המודלים של כמו מיג 29 וסחוי 25 ועוד כלל אף 15
#8 · לפני 18 שנים
אפשר קוקפיט של סחוי 33 או של מיג 29S למסוק? כי אין לי זמן עוד שחבלת החרבה עם המוסקים יגה כבר לארץ ומי כבר שמה מי FC הוא לא בחניות רק look-on בחניות
#9 · לפני 18 שנים
idanvegh, אי אפשר להטיס מסוקים בלוק און אלו מודלים הנשלטים ע''י המחשב.
אבל תצא גירסא לוק און בלאק שארק ששמה יהיה ניתן להטיס מסוק.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#10 · לפני 18 שנים
אאאאאאאאאאאההההההההההההה מוטתי כזה עצה לחניות אני קנה תודה Eagle_King
#11 · לפני 18 שנים
פאק, אני גם לא אגיב פה למנוע תגובות נוספות =\

SubMachine, מסכים איתך. אני יודע מה אתה רוצה להגיד
#13 · לפני 18 שנים
כן אבל מוטי זה יגוע לארץ כי שמוטי לא מזמן שעוד כמה חודשים הFC יגע לישראל אבל לא יודע מתי בלאק שראק לארץ
#14 · לפני 18 שנים
idanvegh, טוב שמישהוא הבין פה משהוא, בן אני רואה אתה קורא כתב חרטומים 😱
קיצרidanvegh, גבר , לפני שאתה מפרסם הודאה אנה בבקשה תיקראה אותה אני לא מדבר
על שגיאות כתיב למה כי גם לי יש אבל תנסח את אצמך קצת יותר ברור.

#15 · לפני 18 שנים
אתה אלכס בסדר גמור,
אני מבין רק בגלל מה שכתוב בהתחלה ובסוף וקצת מאמץ.

עידן,
FC לא יגיע לארץ ולא יהיה ניתן לרכוש אותו בארץ, כרגע יש בעיה עם ייבוא שלו לארץ.
תעשה מאמצים להשתפר ידידי,
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.