52 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור אני צריך עזרה בבחירת סימולטור
דיון

אני צריך עזרה בבחירת סימולטור

8 הודעות 1,635 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום לכולם וגם חג שמח ושנה טובה
אני מעונין לקנות סימולטור רציתי להתיעץ מה יותר כדי מה אתם ממליצים: FSX,FS2004 או פלאקון אליד פורס ?
בברכה ליאור
ואם ידוע לכם מחירים תרשמו בבקשה גם
בתודה מראש וחג שמח
ליאור
#2 · לפני 18 שנים
אישית אני ממליץ על FS2004 הוא יודע נוח עם מחשבים ויש לו המון תוספים
FSX כבד ולא מוצלח....
פאלקון זה קרב ולא קשור בכלל לFS
FS2004- 150
FSX- 200-300
FAF- 200
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#3 · לפני 18 שנים
תודה רבה אני גם חשבתי לקנות את FS2004 ועכשיו אני סגור
אני מקווה בחופש להיות בבאג ושם אני יקנה אותו
תודה רבה
ליאור
#6 · לפני 18 שנים
שאלה...
יש הבדל בין גירסה פרוצה של fs 2004 לבית מקורי?
#8 · לפני 18 שנים
אם אין לך עותק מקורי, ולא שילמת עליו,
לא תקבל תמיכה ממיקרוסופט, ובמקרה ויהרסו הדיסקים, לא תקבל חדשים בחינם ממיקוסופט.
זה הכל.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.