#1
·
לפני 18 שנים
לחובבי הת'אנדרבולט- הנה כמה דוחות של טייסי P-47 שנתקלו עם אויב:
http://www.wwiiaircraftperformance.org/p-47/p-47-encounter-reports.html
הנה כמה דו"חות על טיפול במטוסים שונים והפעלתם (ביניהם גם קורסייר-יואל 💡 )
http://www.geocities.com/slakergmb/id3.htm
לחובבי הספיטפייר- כתבה מעניינת הנקראת Spitfitre over the Kuban
http://lend-lease.airforce.ru/english/articles/spit/index.htm
ולחובבי הצד הכחול שמבינינו- קצת מידע (אמנם לא באנגלית-אך עדיין שימושי)
http://www.cockpitinstrumente.de/instrumente/katalog/KatalogIndex/index.htm
עד כאן מבזקנו להיום- <S>
IAF.101~Maverik
http://www.wwiiaircraftperformance.org/p-47/p-47-encounter-reports.html
הנה כמה דו"חות על טיפול במטוסים שונים והפעלתם (ביניהם גם קורסייר-יואל 💡 )
http://www.geocities.com/slakergmb/id3.htm
לחובבי הספיטפייר- כתבה מעניינת הנקראת Spitfitre over the Kuban
http://lend-lease.airforce.ru/english/articles/spit/index.htm
ולחובבי הצד הכחול שמבינינו- קצת מידע (אמנם לא באנגלית-אך עדיין שימושי)
http://www.cockpitinstrumente.de/instrumente/katalog/KatalogIndex/index.htm
עד כאן מבזקנו להיום- <S>
IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]
סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה
גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה
גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט



