92 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שלום לכל אנשי הפורום!
דיון

שלום לכל אנשי הפורום!

2 הודעות 1,158 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום קוראים לי איתן ואני חדש בפורום...
אני מתעניין במטוסים כבר מגיל קטן וזה הפך להיות תחביב ...אני רוצה בבקשה לדעת איך מוסיפים מטוסי קרב ל-flghit simulator 2004 ואם יש פה משהו שיכול למצוא לי הגה מטוסים או ג'ויסטיק אני אשמח
ושאלה...מה עדיף למטוסי קרב הגה או ג'ויסטיק?...
תודה רבה!
#2 · לפני 18 שנים
f15-i, שלום וברוך הבא,
קודם כל יש דביקים במיוחד לחדשים!

חבר'ה אני מבקש להתחיל לשים לב!
http://www.preflight.us/HE/ftopict-5773.html

שמה תמצא איך להוסיף מטוסים,
מטוסים להורדה, מקומות שונים בעולם וכו'..

למטוסי קרב ברור שגו'סטיק,
זה בנוי לקרבי,אני יכול להמליץ לך על כמה
תגיד מה המחיר שאתה מוכן להשקיע 🙂
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.