#1
·
לפני 18 שנים
שלום קוראים לי איתן ואני חדש בפורום...
אני מתעניין במטוסים כבר מגיל קטן וזה הפך להיות תחביב ...אני רוצה בבקשה לדעת איך מוסיפים מטוסי קרב ל-flghit simulator 2004 ואם יש פה משהו שיכול למצוא לי הגה מטוסים או ג'ויסטיק אני אשמח
ושאלה...מה עדיף למטוסי קרב הגה או ג'ויסטיק?...
תודה רבה!
אני מתעניין במטוסים כבר מגיל קטן וזה הפך להיות תחביב ...אני רוצה בבקשה לדעת איך מוסיפים מטוסי קרב ל-flghit simulator 2004 ואם יש פה משהו שיכול למצוא לי הגה מטוסים או ג'ויסטיק אני אשמח
ושאלה...מה עדיף למטוסי קרב הגה או ג'ויסטיק?...
תודה רבה!