55 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 עזרה בהתקנת קוקפיט של אייס בFF4.
דיון

עזרה בהתקנת קוקפיט של אייס בFF4.

5 הודעות 1,412 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום, התקנתי RV ואני צריך עזרה בהתקנת הסופר-פיט של אייס של הF16.
מישהו יודע איך מתקינים? תודה.
#2 · לפני 18 שנים
DesertFalcon_117, פשוט מאוד...
תה מתקין ויש לך INSTALLER אתה בוחר ביעד את זה
X:\MICROPOSE\ART\CKPART\F16CJ
הX מציין את הכונן שלך...
#3 · לפני 18 שנים
אין לי את זה באינסטולר, יש לי את זה בקובץ RAR את כל הקבצי GIF ואת הקובצי DAT.
עכשיו אם אני סתם זורק את זה בתקיה אם המספר של אחד מהF16ים בסימ' הוא מתרסק.
#4 · לפני 18 שנים
יש לפחות איזה שלושה ארבעה דיונים פה שמסבירים איך להתקין בדיוק. אבל יהיה לך קשה למצוא אותם... 😂

בכל מקרה... זרוק את הקבצים לכל ספרייה שבא לך לפי השם בצורה הכי פשוטה והגיונית... ככה זה עובד ב RV.

F-16CJ איזו ספרייה? F-16CJ
F-16I איפה? F-16I

וכו' וכו' לגבי כל המטוסים לכל הדגמים... תשתמשו בדיוק בשם של המטוס עם אותיות הדגם בפורמט הנ"ל. 🙂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.