89 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה קטנה לפני שאני מתחיל לטוס בפאלקון
דיון

שאלה קטנה לפני שאני מתחיל לטוס בפאלקון

3 הודעות 1,175 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
האם כדי לטוב בפלקון אלייד פורס אני צריך שיהיה ברשותים גם פלקון 4? כלומר האם אלייד פורס זה חבילת הרחבה לפאלקון 4 או שאין קשר בין השניים?
תודה מראש לנותן התשובה המהיר!!!
#3 · לפני 18 שנים
Bonbon1948, לא אחי אין קשר.
falcon 4 allied force הינו משחק מעצמו אני ממליץ לך מאוד עליו. במיוחד שבשבועהבא יוצא שטח ישראל החדש.
בנוסך כמובן צריך שיהיה לך גוסטיק 🤔 .

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.