139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס ההבדל בין פאלקון 4.0 לפאלקון אלייד פורס
דיון

ההבדל בין פאלקון 4.0 לפאלקון אלייד פורס

2 הודעות 1,690 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
אהלן,
אני חדש בתחום הסימולטורים, ויש לי את פאלקון אלייד פורס.
מעניין אותי לדעת מה ההבדל בין אלייד פורס לפאלקון 4.0, ובנוסף מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהסימולטורים.
#2 · לפני 20 שנים
מניסיוני ישנם הבדלים משמעותיים,בעיקר בתחומי הגרפיקה וזרימת המשחק. האלייד פורס נראה ומרגיש טוב הרבה יותר ואני מאמין כי בקרוב יצאו לו עוד זירות לחימה ואז למעשה לא יהיה שווה להתעסק בכלל בפאלקון הישן.תשאר בקשר ומעודכן ננסה לעשות טיסות אונליין באלייד,אפילו מתישהו מחר

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.