61 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שתי שאלות לגבי התחלה מRAMP
דיון

שתי שאלות לגבי התחלה מRAMP

17 הודעות 2,819 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום.
אני היום למדתי איך להתחילמRAMP עכשיו ראיתי בפלאש שצריך ללחות על הכפתור הזה(המסומן) עכשיו אני יודע שאיתו מיעים ל 70 אחוז RPM אבל רציתי לדעת מה תהפקיד שלו:




והשלאה השניה אחרי שעשיתי הכל משום מה לא הופיעה לי הציפור למה זה?


בתודה מראש...דור
#2 · לפני 18 שנים
אתה צריך להגביר את הבהירות של התצוגה כדי לראות את הציפור.
תסתכל מתחת לתע"ל יש כמו מחשב כזה, שיש שמה גלגלת, תלחץ כמה פעמים על הגלגלת והתצוגה תתבהר.
#4 · לפני 18 שנים
הכפתור שם למעלה זה ה Ideal Detent של המצערת. ז"א שהוא מעביר את המצערת בין ה "איזורים" השונים. נניח באמצע טיסה אם אתה סוגר את המצערת עד הסוף ה RPM יורד רק ל 70% ולא ל 0... אז אם אתה רוצה לסגור ל 0, אתה יכול להשתמש בכפתור הזה ואז אתה תוכל לסגור את המצערת עד ל 0. תחשוב על זה כמו הכפתור בידית הילוכים אוטומטית ברכב שמונע ממך לעבור להילוך אחורי בטעות... ככה שאם טייס מושך את המצערת עד הסוף אחורה באמצע טיסה, שהוא בטעות לא יוריד מתחת ל 70% ויכניס את המטוס למצבים לא רצויים.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#5 · לפני 18 שנים
אהה אוקי תודה אחי תגיד לגבי השאלה הראשונה שאין לי את הציפור יכול להיות שזה בגלל שבמדריך פלאש אין אותו כי לפי מה ששמתי ל גם אין במדריך להפעיל את הקשר(com2( אז אתה יכול בבקה להגיד לי איפה נמצא הכפתור (אם יש) שהוא מפעיל את הציפור ושר הדברים?



בתודה מראש...דור
#7 · לפני 18 שנים
Trigger כתב/ה:כדי לקבל את הציפור יש צורך לכייל את ה-INS...
בהצלחה 😎


אתה יכול להסביר איך לעשות את זה, למה אני נתקל באותה בעיה
#8 · לפני 18 שנים
על מנת לאפס INS יש צורך להעביר את בורר ה-EGI בפנל AVIONICS למצב NORM ולאחר כ-8 דקות (לאיפוס מלא) יש להעביר ל-NAV.
#10 · לפני 18 שנים
אוקיי זה נכון אתה צריך לכייל את הins אני יכול לתת לך הסבר שנירא לי שיעזור לך נגיד וניקח את האזורים שבכל הקוקפיט של הטייס a-יהיה האזור הכי שמאלי למטה b-יהיה אזור שמאלי באמצע (ליד המצערת)
c-יהיה קצת אחרי b איפה שהידית גלגלים d-יהיה בדיוק באמצע בעצם מה שהטייס רואה שהוא מסתכל ישר (תע"ל,icp,ded ...) ןכן הלאה עד שאתה מגיע לאות g שזה הכי ימינה למטה שמה נמצאים כמה כפתורים ומתג סיבוב אותו אתה מסובב ל akgn (לוחץ פעם אחת) ואחרי שסיימת את כל ההנעה של המטוס אתה מסתכל בded (שהוא נמצא באזור d בצד ימין למעלה )ומחכה לראות שהכיול יגיע בין המספרי 8-10 (זה יעלה לאט לאט אבל תמתין בסבלנות זה יעלה 1.1,1.2,1.3 ...) שזה יגיע למספר הרצוי לך עוד הפעם לאזור g וסובב את המתג ע"י לחיצה בודדה למצב nav ותראה שבתע"ל גם הציפור תופיע וגם למטה יהיה כתוב nav מקווה שעזרתי 🙂
#12 · לפני 18 שנים
אוףףף בפעם האחרונה שאני לא מצליח לכתוב כמו שצריך זה ALIGN
#13 · לפני 18 שנים
קודם כל תודה רבה על התשובה!

אז כאילו אני מסיים תהתנעה ובאזור G כלומר איפה שנמא המתג של SMS וכו' נכון?
אני לוחץ פעם אחת על המתג שיחליף לי ל ALIGN ואז אני מחגה שיהיה ב INS שנמצא ב DED בין 8-10 אני פשוט לוחץ עוד פעם אחת על אותו המתג( G) ל NAV זהו ?
#14 · לפני 18 שנים
בדיוק רק שבתחילת ההתנעה אתה מעביא ל align ןלבסוף כשזה יגיע ל8-10 אתה מעביר לnav
בהצלחה
#15 · לפני 18 שנים
כן אחי כי שאני מתניע אני שם על ALIGN אז פשוט אחרי שאני כאילו מסיים להתניע אני פשוט מחכה עד שזה יגיע בין 8-10 ואז לוחת על ה ALIGN שיחליף ל NAV ושוב פעם תודה רבה אחי....

עכשיו אני רואה שהוא רושם לי ב DED ב INS ככה :
3.2/70
אז אנחנו מדברים על ה3.2 הזה נכון
?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.