86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דלתות במטוס
דיון

דלתות במטוס

11 הודעות 1,787 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
חברה איך פותחים דלתות מטען במטוס?

ד.א. זה לפלייט סימולטור X
#5 · לפני 18 שנים
נראה לי
shift + e
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#6 · לפני 18 שנים
rotemelal, כבר ענו לו.
ולכל המשתמשים החדשים, את השאלה הזו שאלו כבר לפחות 5 פעמים, תעשו חיפוש כבר!
#7 · לפני 18 שנים
עשיתי חיפוש ואני לא מתכוון לפתיחה של הדלת המרכזית אלא לפתיחה של דלתות המטען
#8 · לפני 18 שנים
shift+e+{מספר כלשהו בין 2-9}
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#9 · לפני 18 שנים
כשאני לוחץ על shift + e + מספר בין 2-9 הוא פותח לי את כל סוגי הפאנלים שיש במטוס (ולא נגעתי בשום בגדות של מקשים).
גם אני לא מצליח לפתוח דלתות אחוריות ודלתות תא מטען.
(רק דלת ראשית).

Windows 7 Ultimate 64bit
#10 · לפני 18 שנים
שי הצלחתי לפתוח את דלתות המטען

כשאתה לוחץ על shift+e יש השהייה של בערך שנייה עד שהדלת נפתחת

אז בהשהייה הזאת תלחץ על 2 בלי ללחוץ על שום דבר אחר

מקווה שעזרתי 👍
#11 · לפני 18 שנים
זה תלוי במטוס אחי יש כאלה שזה מספר אחר ויש כאלה שאי אפשר בכלל..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.