101 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון מילים שנכתבות בשירותים צבאיים
דיון

מילים שנכתבות בשירותים צבאיים

21 הודעות 3,176 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
חחחחחחחח...נשפחתי על הריצפה!! 🤣

בגיחות גדולות!!!!....אהבתי!!!...עוד כמה כאלה ואני מת!! 😉 🤣 😢
#3 · לפני 18 שנים
במילואים שמעתי כמה בדיחות (קצת גזעניות אבל אלו בדיחות- התייחסו בהתאם)

1. בשנות השמונים הצלף המצטיין בעולם נשלח מטעם המוסד להתנקש בערפאת.
הצלף היה כל כך מוכשר עד כדי כך שיכול היה לדוגמא לפגוע בעין של זבוב ממרחק של 500 מטר וגם אז היה שואל באיזו ?! בימנית או בשמאלית...
בקשר נשמעו השורות הללו:
הצלף:TARGET IN SIGHT
מבצעים: SHOOT HIM IN THE HEAD
הצלף:ROGER
מבצעים:NO ! SHOOT HIM IN THE EYE
הצלף:ROGER
מבצעים: SHOOT HIM IN THE BRAIN
הצלף:SORRY. CANT
מבצעים: WTF !!! WHY
הצלף:CANT SHOOT SOMETHING THAT DOSN'T EXIST

😄
שני שכנים טובים אחד ערבי ואחד יהודי חיו בשלום עד שנוצר בינהם סכסוך חריף...
יום אחד הבנים שלהם (ששניהם היו נעירם בריאים וחסונים) הלכו לטייל כל אחד בנפרד
משה ומוחמד בהתאם.
מוחמד ראה אבטיח מרחוק ומשה בדיוק הרים אותו. נוצר ויכוח - של מי האבטיח ?!
הלכו להורים...
היהודי הציע להתחלק חצי חצי. הערבי סירב ואמר שהם צריכים להלחם על האבטיח !
אז היהודי אמר שייתנו אחד לשני מכה הגונה ומי שיראה שהוא סובל יותר - הפסיד.
הערבי הסכים מיד !!!!!!!!!!! ואפילו הסכים בגאווה שבנו יהיה הראשון שיחטוף !
או קיי ! מוחמד עומד עם ידיים מאחור ומשה מכניס לו אגרוף כזה שמוחמד מקבל "פעמונים" ונופל
"אללה הוא אכבר אללה הוא אכבר" הערבי צועק !!!! עכשיו תור מוחמד !!!!
היהודי אומר:
"יודע מה ?! עזוב... קח את האבטיח. יש לי שניים במקרר..."

3) זאת קצרה יותר...

ילד ערבי ואבא שלו הולכים בעזה ומחפשים תעסוקה להעביר את הזמן....
האבא אומר: יא איבני... היהודים חכמים ומעבירים חכמתם לילדיהם וכך הם שולטים בעולם
תמיד תשאל כדי שיום אחד הערבים ישלטו בעולם.
הבן אומר :בטח יא אבוייה !
ומוסיף: אבוייה מה זה האוטו הזה ?
האבא: וואלה איבני - לא יודע.
הבן:ואבוייה ! מה זה החיה הזו ?!
האבא: וואלה איבני - לא יודע.
הבן:אבוייה ,באיזה צד זורחת ושוקעת השמש ?!
האבא:וואלה איבני לא יודע....
***שתיקה מביכה***
הבן"אבויה , אתה לא מתבעס שאני שואל כל כך הרבה נכון ?!"
האבא" מה פתאום יא איבני ... אם לא תשאל איך תדע ?!"

4)
איך אומרים בשפה עברית ספרותית "בחורה בתולה" ?!
תשובה: בחורה ש..."לא באו בה".
ואיך אומרים בשפת הזולו באפריקה "הזונה של השבט" ?!
תשובה...:




"באו בה ובאבו אבוה באו בה..."
ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם אמחצם ולא יכלו קום יפלו תחת רגלי
#5 · לפני 18 שנים
לא בדיחה אבל- הייתי עכשיו בגדנ"ע של השייטת, ובאחד מתאי השירותים, מישהו ניהל יומן שלו מהגיבוש (זה באותו מקום). הוא כתב ממש כל מה שהוא הרגיש, וכמה אנשים פרשו ביום מסוים.
חבל רק שהוא לא כתב אם הוא עבר או לא....

קורס טיס מס 162 HERE I COME

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.