129 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שאלה ב-fs2004
דיון

שאלה ב-fs2004

5 הודעות 1,325 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
איך מגיעים אלי אוטובוסים ואיך אני פותח דלתות

אני מזכיר יש לי fs2004
#3 · לפני 18 שנים

לפתוח דלתות זה : CTRL+E / CTRL+E+2


ואיך מגיעים אלי אוטובוסים וכל הדברין האלה???
#4 · לפני 18 שנים
אין בFS 2004 רכבים שמתקרבים למטוס יש רק במטוסים בתשלום, דרך תוכנות בתשלום ובFSX
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#5 · לפני 18 שנים
שאלו לפני שניה אותה שאלה חח למה שוב...
וכן מה שכולם אמרו.. יש מטוסים שאתה שם Parking Brakes באים אליך מדרגות או אוטובוס או שטויות ושאתה פותח תדלת הם מתקרבים כמו למשל הSR-71 חחח... 😛

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.