#1
·
לפני 18 שנים
שלום רב.
קראתי את כל מדריכי ההתקנה האפשריים ועדיין יש לי מספר שאלות בנוגע להתקנה.
1. האם יש הבדל מהותי בין התקנת RV על F4 או על AF (הגיוני ש-AF יותר חדש אז יש בו פחות באגים מ-F4) ?
2. האם זה משנה מבחינת איזה פאטש'ים ניתן להוסיף (קוקפיטים,סקינים) ?
3. האם התקנת RV מוחקת את כל ההתקנה המקורית של F4 או AF או רק חלקית+קובץ EXE ?
4. אם לא, אילו תיקיות נשארות מההתקנה המקורית ?
5. האם יש טעם להתקין פאטש' 1.012 של AF על AF לפני התקנת RV ?
6. ברצוני להתקין HITILES. אם אני מתקין על AF האם סדר ההתקנה הנכון הוא:AF>HITILESAF>RV או AF>RV>HITILESAF ?
קראתי את כל מדריכי ההתקנה האפשריים ועדיין יש לי מספר שאלות בנוגע להתקנה.
1. האם יש הבדל מהותי בין התקנת RV על F4 או על AF (הגיוני ש-AF יותר חדש אז יש בו פחות באגים מ-F4) ?
2. האם זה משנה מבחינת איזה פאטש'ים ניתן להוסיף (קוקפיטים,סקינים) ?
3. האם התקנת RV מוחקת את כל ההתקנה המקורית של F4 או AF או רק חלקית+קובץ EXE ?
4. אם לא, אילו תיקיות נשארות מההתקנה המקורית ?
5. האם יש טעם להתקין פאטש' 1.012 של AF על AF לפני התקנת RV ?
6. ברצוני להתקין HITILES. אם אני מתקין על AF האם סדר ההתקנה הנכון הוא:AF>HITILESAF>RV או AF>RV>HITILESAF ?
