139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור צביעה מחדש של BOEING 747 של אל-על לא עובד ב-FSX
דיון

צביעה מחדש של BOEING 747 של אל-על לא עובד ב-FSX

10 הודעות 3,015 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
העתקתי את מה שצריך מהקובץ README לקובץ AIRCRAFT.CFG
ושיניתי את המספרים של ה-X על פי הסדר...
העתקתי גם את התיקייה שהיה צריך...

יכול להיות בגלל שכבר שמתי 3 טקסטורות למטוס הזה, אז אי אפשר עוד אחת (ה-X עכשיו הוא 10,11)?
(שמתי של KLM,BRITISH AIRWAYS,AIR FRANCE) כולם עבדו...
והבנתי שיכול להיות שהצביעה הזאת מתאימה ל-FS2004, יכול להיות שבגלל זה לא עובד ב-FSX?

אם זה פשוט לא יכול לעבוד ב-FSX, אשמח אם מישהו יוכל להביא לי צביעה/מטוס אחר של אל-על חוץ מ-BOEING 757 של ISDT שכבר יש לי.

תודה לעוזרים מראש
#2 · לפני 18 שנים
GigaDude, ברוך הבא לפורום דבר ראשון
דבר שני אתה יכול לשים 200 צביעות כמו שאני עושה למטוסים שאני מטיס הרבה
וכנראה זה בהחלט לא תואם לFSX
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#3 · לפני 18 שנים
תבדוק את השורה האחרונה של מה שהעתקת לCFG אם כתוב שם משפט שלא תחיל ב"30..." אז זהוי לא צביעה ל747-400 הבסיסי של הסימולטור אלא של מודל אחר.
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#4 · לפני 18 שנים
מה אפשר לשים כמה צביעות שרוצים על סוג מטוס 1 ?
ואז מה רואים בשדה תעופה ?
#5 · לפני 18 שנים
[fltsim.10]
title=FSPAP B747-400 ELY (No VC)
sim=Boeing747-400
model=PW
panel=
sound=
texture=ELY
atc_id=4X-ELD
atc_airline=El Al
atc_flight_number=235
atc_heavy=1
ui_manufacturer=Boeing
ui_type=747-400 (Simmer's Sky)
ui_variation=El Al Israel Airlines (No VC)
description=Overland Co.,Ltd. Products --- Boeing 747-400\n\nL1/L2 Cabin Door [Shift+E] then [1]\nCargo Door Wing Fold/Extend\nAPU Door Tailhook Extend/Retruct
#6 · לפני 18 שנים
זוהי צביעה ל מודל של Overland Co.,Ltd. Products לא של המודל הבסיסי של הסימולטור!
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#8 · לפני 18 שנים
לא קיים -_-
מה הבעיה שך להוריד מטוס וזהו??? זה יותר פשוט מלנשום!
#9 · לפני 18 שנים
זהו מטוס בתשלום של בערך 7000 ין יפני
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#10 · לפני 18 שנים
תודה למי שניסה לעזור...
שמתי את המטוס BOEING 747-400 שמישהו בפורום הביא...

תודה!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.