77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 טייסת 107 טייסת הספיטפיירים השלישית
דיון

טייסת 107 טייסת הספיטפיירים השלישית

20 הודעות 3,137 צפיות לפני 19 שנים
#4 · לפני 19 שנים
היו ימים ששרנו "יום יבוא".
והיה הוא בא..
אני שמח לראות את המשפוחה גדלה.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.