59 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מחזור שני של VCFS נפתח!
דיון

מחזור שני של VCFS נפתח!

12 הודעות 1,535 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מחזור שני של VCFS נפתח!

מהו בעצם VCFS?
VCFS הוא ביה"ס וירטואלי לטיסה קרבית, שבו אנשים יכולים להירשם בתור חניכים, וללמוד את הכל על הסימולטור פאלקון אלייד פורס, ולאחר סיום הקורס, גם יוכלו להצטרף לטייסות הוירטואליות בתור טייסים סדירים.

במה שונה VCFS משאר ביה"ס לטיסה האחרים?
VCFS הוא ביה"ס שמלמד כל מי שרק ירצה ללמוד לטוס בפאלקון, ולאחר סיום הקורס הוא יקבל המלצות על טייסות וירטואליות, אבל ל-א יחוייב להצטרף לטייסת מסוימת לאחר סיום הקורס.
שאר ביה"ס לטיסה הם שייכים לטייסות, מה שאומר שכדי להתקבל אליהם וללמוד על פאלקון, אתם חייבים להצטרף לטייסת.
כמו כן גם לאחר סיום הקורס לא חייבים להצטרף לטייסת בכלל, ואפשר סתם להיות טייס איך שנקרא, חופשי.

מה לומדים בVCFS?
בקצרה אני יכול לומר שלומדים בVCFS הכל על מנת להיות טייסים בפאלקון.
ואם אתם רוצים לדעת את הנושאים המלאים- הכרת המטוס והמכשירים, המראה ונחיתה, ניווט, תפעול נשק א"א וא"ק, תפעול מכ"ם, תדלוק אוירי, התמודדות עם איומים, תמרונים, דוגפייט, טקטיקות, נדב"ר, ועוד...
כמו כן ישנם השתלמויות של VCFS המפורסמות בפורום, שגם משתמשים שאינם בVCFS יכולים להיכנס לטימספיק, ולהאזין להרצאות. נושאי ההרצאות בזמן הקרוב- נשק גרעיני, איומי קרקע, מטוסי אויב, ועוד...

כרגע ישנם 3 מדריכים סדירים בVCFS. כמו כן הפורום שלנו השתדרג, ונוספו המון מסמכים לארכיון, תקנון רשמי, סרטוני לימוד על נושאי השיעורים, ועוד...

על מנת להירשם לקורס של VCFS, יש להיכנס לפורום שלנו (המצוין למטה), להירשם, להיכנס לפורום הרשמה למחזור שני, לקרוא את הנושא הדביק, ולשלוח בקשה. אנו נענה לבקשתכם בהקדם האפשרי. יש לקרוא את התקנון לפני פרסום בקשה.
כרגע ישנם 29 חברים רשומים בפורום, ש-12 מהם היו חניכים במחזור הראשון.

המחזור הראשון היה קצר, כיוון שהוא נסגר עקב סיבות רבות.

בהצלחה לכל החניכים, ולצוות VCFS בכלל!
#6 · לפני 19 שנים
חחח כולם רושמים שיהיה לכם בהצלחה, ואף אחד לא מצטרף...אהבתי.... 🤣

אבל בכל זאת תודה לכם! 👍
#7 · לפני 19 שנים
אני מעוניין להצטרף אם תוכל ליצור איתי קשר במייל או במסנג'ר lidor_45@walla.com
תודה. 🙂
#8 · לפני 19 שנים
אההה ואם מפקד טייסת הצפון רואה הודעה זו אז שלא יחשוב שרציתי להתקבל גם לזה וגם לזה אני פשוט חשבתי שבקורס של אבירי הצפון מלמדים מההתחלה וכנראה שטעיתי ורציתי ללמוד לעומק מה שנראה לי שפה מקומי תודה ולהתראות
#9 · לפני 19 שנים
אם אתה רוצה להצטרף אתה לא צריך לדבר איתי.
תיכנס לפורום שלנו-
http://vcfs.coo.co.il

תירשם, תיכנס לפורום "הרשמה למחזור שני", תקרא את הנושא בדביק מה צריך לכתוב, ותשלח הודעה!

ודרך אגב הקורס של אבירי הצפון מלמד יותר לעומק את הפאלקון וטקטיקות וכ', ואנחנו מלמדים אנשים מההתחלה, ועד הסוף- שזה גם טקטיקות ועוד נושאים מעניינים.
כמו כן גם הוספנו השתלמויות בנושאים שונים, שאילו בעצם הרצאות בטימפסיק על נושאים מעניינים.
כמו כן ההבדל העיקרי שאם אתה רוצה ללמוד בקורס של אבירי הצפון אתה חייב להצטרף לטייסת שלהם לאחר מכן, ובVCFS אתה לא חייב להצטרף לשום טייסת, הלימוד הוא חופשי.

בהצלחה! (הוספתי אותך למסנגר דרך אגב...)
#11 · לפני 19 שנים
afik_t_king, משום מה אני לא יכול לכתוב שם כלום כי נעלו את זה אשמח אם תעזור לי דרך פה
#12 · לפני 19 שנים
lidor-the-eagle כתב/ה:afik_t_king, משום מה אני לא יכול לכתוב שם כלום כי נעלו את זה אשמח אם תעזור לי דרך פה

לא לכתוב תגובה להודעה, תכתוב נושא חדש.
נושא ההודעה שלו יהיה הרשמה לקורס.
ותכתוב שמה את הפרטים המופיעים בדביק.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.