61 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מקרה מוזר
דיון

מקרה מוזר

11 הודעות 1,660 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
בזמן טיסה (בשטח ישראל החדש) עם המוביל שלי

אני טס ואז המוביל שלי הופל ע"י טיל AA ואני מחפש את מי שהפיל אותו כדי לנקום ואז אני רואה מיג 29 טס בכיווני אז אני טס אליו פתאום אני שומע את העתרעה על ירי טיל בכיווני אני מסתכל על המטוס שבע אלי אבל לא רואה טיל ממולו ופתאום אני מבחין בנקודה מאחוריו - הטיל אני מגביר מהירות ומנמיך והוא צולל לכיווני (המיג) אז אני מסתובב במהירות ומתחיל לתפש (כדי להצליח לשים עליו את הכוונת כשאסתובב) ואז אני מביט אחורה לאמוד מרחקים ורואה שהמיג כמעט על הזנב שלי ואז (אחרי תמרון התחמקות לא מוצלח שלי) הוא מתלבש לי על הזנב אני ממשיך לנסות להתנער ממנו ואני רואה את הכדורים שלו טסים מסביב המטוס שלי אני פונה חזק ואז מיתיישר והוא מתיישר מאחורי אז אני עושה פיתולים קטנים כדי לחמוק מהיריות כשפתאום אני שומע פיצוץ אדיר אבל המטוס שלי לא נפגע וגם גשם הכדורים פסק אני מסתכל אחורה ורואה את המיג צולל עם זנב בוער - הטיל פגע בו בגלל שהוא היה בול מאחורי ומאוד קרוב

מקרה מוזר אבל אני בטוח שזה היה הנס שלי שהטיל לא פגע בי
לאחר כמה דקות יירטתי את המטוס שירה את הטיל- מיג 29 וחזרתי לבסיס רק לאחר שבדקתי את תוצאות המשימה הבנתי שאת הטיל לא ירה מישהו שלא בצד שלי אלא האוייב

סליחה על שגיעות כתיב
המטוס שהטסתי היה F15 (בשטח הישראלי אפשר)
רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#3 · לפני 19 שנים
אין לי תמונות או צילומים מהטיסה הזו אז אי אפשר לעשות סרט

רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#4 · לפני 19 שנים
אין תגובות?
.
רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#5 · לפני 19 שנים
חבל שלא הקלטת זה חומר לסרטי פעולה שחבלז!

אתה טס ב-F-15 ? התא טייס עדיין של F-16 נכון?
#10 · לפני 19 שנים
זה לא כל כך מוזר לטעמי..
תחשוב על זה- אולי ירו עליך טיל מתביית חום - במקרה כזה , יכול להיות שהמיג כל כך היה קרוב אליך וביצע תמרונים במהירות גבוהה ושידר יותר חום לטיל - ולכן הטיל פגע בו ולא בך..!
פנתר1
#11 · לפני 19 שנים
- כן תא הטייס הוא של F16 הכי מצחיק זה להסתקל על הכנפיים ולראות פצצות/ טילים סתם מרחפים ליד הכנף


בקשר לפליטת החום אני הייתי עם מבער אחורי מלא והמיג גם היה עם מבער אחורי מלא אבל הוא "הסתיר" לטיל אותי ולכן הטיל פגע בו. הטיל לא היה לדעתי מונחה חום בגלל שאם היה כך הטיל היה פוגע במיג הרבה קודם בגלל שהוא היה קרוב יותר למטוס ששיגר ופתח מבער אחורי מלא הרבה לפני.
רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.