#1
·
לפני 19 שנים
בזמן טיסה (בשטח ישראל החדש) עם המוביל שלי
אני טס ואז המוביל שלי הופל ע"י טיל AA ואני מחפש את מי שהפיל אותו כדי לנקום ואז אני רואה מיג 29 טס בכיווני אז אני טס אליו פתאום אני שומע את העתרעה על ירי טיל בכיווני אני מסתכל על המטוס שבע אלי אבל לא רואה טיל ממולו ופתאום אני מבחין בנקודה מאחוריו - הטיל אני מגביר מהירות ומנמיך והוא צולל לכיווני (המיג) אז אני מסתובב במהירות ומתחיל לתפש (כדי להצליח לשים עליו את הכוונת כשאסתובב) ואז אני מביט אחורה לאמוד מרחקים ורואה שהמיג כמעט על הזנב שלי ואז (אחרי תמרון התחמקות לא מוצלח שלי) הוא מתלבש לי על הזנב אני ממשיך לנסות להתנער ממנו ואני רואה את הכדורים שלו טסים מסביב המטוס שלי אני פונה חזק ואז מיתיישר והוא מתיישר מאחורי אז אני עושה פיתולים קטנים כדי לחמוק מהיריות כשפתאום אני שומע פיצוץ אדיר אבל המטוס שלי לא נפגע וגם גשם הכדורים פסק אני מסתכל אחורה ורואה את המיג צולל עם זנב בוער - הטיל פגע בו בגלל שהוא היה בול מאחורי ומאוד קרוב
מקרה מוזר אבל אני בטוח שזה היה הנס שלי שהטיל לא פגע בי
לאחר כמה דקות יירטתי את המטוס שירה את הטיל- מיג 29 וחזרתי לבסיס רק לאחר שבדקתי את תוצאות המשימה הבנתי שאת הטיל לא ירה מישהו שלא בצד שלי אלא האוייב
סליחה על שגיעות כתיב
המטוס שהטסתי היה F15 (בשטח הישראלי אפשר)
רועי
אני טס ואז המוביל שלי הופל ע"י טיל AA ואני מחפש את מי שהפיל אותו כדי לנקום ואז אני רואה מיג 29 טס בכיווני אז אני טס אליו פתאום אני שומע את העתרעה על ירי טיל בכיווני אני מסתכל על המטוס שבע אלי אבל לא רואה טיל ממולו ופתאום אני מבחין בנקודה מאחוריו - הטיל אני מגביר מהירות ומנמיך והוא צולל לכיווני (המיג) אז אני מסתובב במהירות ומתחיל לתפש (כדי להצליח לשים עליו את הכוונת כשאסתובב) ואז אני מביט אחורה לאמוד מרחקים ורואה שהמיג כמעט על הזנב שלי ואז (אחרי תמרון התחמקות לא מוצלח שלי) הוא מתלבש לי על הזנב אני ממשיך לנסות להתנער ממנו ואני רואה את הכדורים שלו טסים מסביב המטוס שלי אני פונה חזק ואז מיתיישר והוא מתיישר מאחורי אז אני עושה פיתולים קטנים כדי לחמוק מהיריות כשפתאום אני שומע פיצוץ אדיר אבל המטוס שלי לא נפגע וגם גשם הכדורים פסק אני מסתכל אחורה ורואה את המיג צולל עם זנב בוער - הטיל פגע בו בגלל שהוא היה בול מאחורי ומאוד קרוב
מקרה מוזר אבל אני בטוח שזה היה הנס שלי שהטיל לא פגע בי
לאחר כמה דקות יירטתי את המטוס שירה את הטיל- מיג 29 וחזרתי לבסיס רק לאחר שבדקתי את תוצאות המשימה הבנתי שאת הטיל לא ירה מישהו שלא בצד שלי אלא האוייב
סליחה על שגיעות כתיב
המטוס שהטסתי היה F15 (בשטח הישראלי אפשר)
רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?
חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?
חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
