61 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס הסתבכתי עם הגדרת הג'וסטיק
דיון

הסתבכתי עם הגדרת הג'וסטיק

6 הודעות 1,364 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
זה מראה לך הכיול של הג'ויסטיק, כל מה שאתה צריך לבדוק זה שאם אתה מזיז נגיד את הראשון מלמעלה
אז שהבר הכחול יגיע לשני הצדדים, גם לשמאל וגם לימין, אם הוא לא מגיע לשניהם אז אתה צריך ללחות Center בזמן שאתה לא נוגע באותה ידית שאתה מכוון
בקשר למצערת ( השני מלמעלה) תיקח את הבר הכחול שיהיה קצת יותר משלושת רבע ותלחץ על הכפתור Set AB
הראל הדר


סמ"ט א בטייסת אבירי הצפון
#3 · לפני 19 שנים
איזה הגזמה עם המבער....למה הוא צריך רבע מהתנועה של המצערת כמבער?
אני שם אולי בשישית האחרונה את הקו של המבער

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#4 · לפני 19 שנים
ido117 כתב/ה:איזה הגזמה עם המבער....למה הוא צריך רבע מהתנועה של המצערת כמבער?
אני שם אולי בשישית האחרונה את הקו של המבער

לא רבע, פחות... כי אם הוא לא מתמצא כדאי שיהיה בטוח שהמבער יגיע לו ל 103%
מקסימום הוא יכול לשנות את זה כשהוא יבין יותר מאוחר
אני מבטיח לך שאם תגיד למישו שלא מבין כל כך בשישית האחרונה המבער לא יעבוד לו בצורה מלאה .
הראל הדר


סמ"ט א בטייסת אבירי הצפון
#5 · לפני 19 שנים
זה הלוח בקרה של הג'ויסטיק (במשחק עצמו),
פשוט תזיז את הג'ויסטיק מצד לצד, תבדוק עם פועל.
בברכה, מאור.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.