146 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים חומרה/חומרה ביתית דמו חדש לכרטיסי Nvidia !!
דיון

דמו חדש לכרטיסי Nvidia !!

15 הודעות 2,694 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
את האמת, גם אני הייתי מופתע..
http://us.download.nvidia.com/downloads/nZone/nvidia/nzd_HumanHeadSetup.exe


😱 😱 😱 😱










To evaluate the complex skin shader and HDR lighting, "Human Head" computes 17 offscreen textures every frame totaling over 40 Million pixels, each shaded with lengthy pixel shaders. That's more than 1.2 billion pixels every second! 4096 x 4096 color and normal textures provide photo-realistic detail even at extremely close ranges. All this shading and texture processing requires both a level of shader performance and memory bandwidth unavailable until now thanks to GeForce 8800 Ultra.


-------------------


עבור כרטיסים מסדרת 8 בלבד 😢






💡


😉
#2 · לפני 19 שנים
אדיר, זה אפילו לא קרוב למשהו שנוצר ע"י מחשב, זה נראה כמו צילום!!!!
#3 · לפני 19 שנים
למה העייניים שלו סגורות ואין לו שיער? חשבתם על זה?
#4 · לפני 19 שנים
afik_t_king כתב/ה:אדיר, זה אפילו לא קרוב למשהו שנוצר ע"י מחשב, זה נראה כמו צילום!!!!


זה אפילו יותר טוב מצילום -

א) הרבה יותר מדוייק מצילום, עם כל העיוותים של העדשה וכו וכו..
ב) בתלת מימד 😎
#5 · לפני 19 שנים
Mannie כתב/ה:למה העייניים שלו סגורות ואין לו שיער? חשבתם על זה?

כי אז זה יצריך יותר משאבים בשביל לרנדר את הדבר הזה
#8 · לפני 19 שנים
וואוו...מה זה!?

אצל אחי היה (X1900XT) חנות צעצועים ומונית...זה היה מזה אמיתי!
#9 · לפני 19 שנים
לי יש סידרה שמונה חח.. בוא ננסה נראה את זה, זה דורש DX10? כי עוד לא התקנתי אותו ואת הויסטה..

ועוד שאלה ככה בדרך, אם אני אתקין את הוויסטה ואת ה DX10 זה יעבוד לי יותר טוב (FSX)
#10 · לפני 19 שנים
לפי מיטב ידיעתי הדמו לא דורש DX10

לגבי השאלה השניה - אתה מבלבל מושגים.
עם התקנת הויסטה אתה למעשה מתקין גם את הDX10. זה מובנה בתוך המערכת.
אגב, אין אפשרות להתקין DX10 על חלונות XP.

בין אם תתקין את FSX על חלונות ויסטה ובין אם לא, המשחק בכל מקרה עדיין ירוץ על DX9, כיוון שהמנוע שלו עדיין לא עבר עדכון לDX10.


אז אתה שואל - רגע.. אבל אם בחלונות ויסטה מותקן DX10, איך אתה אומר לי שאני עדיין אריץ אותו על DX9 ?

פשוט מאוד - ל DX10 יש תאימות לאחור, כך שהוא קורא קוד של DX9.
בצורה טבעית.. אין לDX9 קוד "עתידי" לDX10.



🤖
#11 · לפני 19 שנים
ענית לי על חצי שאלה חח, תן לי לנסח מחדש..

המשחק יעבוד יותר טוב על ויסטה? 😄
#12 · לפני 19 שנים
לא.
זה לא משנה למשחק אין פילטרים (אפקטים) של dx 10 עדיין...
#15 · לפני 19 שנים
elnatan-isr כתב/ה:אבל בגלל זה הוציאו את הSP1 נכון? כדי שיהיה קידוד עתידי?


לחלוטין לא.

אין קשר בין השניים 🙂

עכשיו יצא עדכון למשחק, בעתיד יצא עדכון לDX10.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.