89 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 כמה שאלות לגבי הסימולטור...
דיון

כמה שאלות לגבי הסימולטור...

8 הודעות 1,604 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
הכל מושלם מבחינתי, חוץ מ3 דברים שמציקים לי: זה שאני לא יודע להתקין סקינים וקוקפיטים, ולא הצלחתי למרות כל הנסיונות, והעובדה שכשאני מנסה לעשות משימת המראה המטוס מתחיל ממצב מונע והמשחק נופל אחרי כמה שניות, ובהקשר לזה גם כשעושים "משימה מיידית" אתה מתחיל בשמיים אבל אתה תקוע על תותח ואי אפשר להחליף לטילים, למרות שאתה מחומש בהם.
חוץ ממה שכתבתי יש גם את הקטע ששמתי לב שכשאני ננעל על מטרה, הMFD לא נותן המון מידע כמו מהירות סגירה וכו' כמו ב AF.
אז:
1.איך מתקינים סקינים וקוקפיטים? אני צריך הסבר מפורט כי אני מתקשה בקטע הזה, אם יש למישהו מדריך זה עדיף. (אני משתמש ב RV דרך אגב..)
2.למה המשחק קורס במשימת המראה?
3.למה אני לא מצליח להחליף לטילים במשימה מיידית למרות כל הנסיונות?
4.למה ה MFD לא נותן מספיק מידע?
#2 · לפני 19 שנים
1.תריץ חיפוש באתר לגבי קוקפיטים של אייס האתר בתשלום.
לגבי הסקינים תחכה לשטח ישראל שיצא ושם הסקינים כמו שאני מבין כבר מותקנים בחבילה.
2.לגבי הקריסה אין לי מושג ת'אמת גם לי זה קורס מדי פעם אחרי זמן מה שאני משחק במשחק בלי שום קשר למשימה שבא אני טס.
3.לגבי החלפת טילים תוודא שמפסק MASTER ARM על ON ותעביר למצב אויר אויר\אויר קרקע על ההאד
4.אתה נועל עם פעמיים מקש אפס במקלדת הקטנה של המספרים ואז זה מראה לך את הגובה מהירות סגירה וכ''ו..
#3 · לפני 19 שנים
עצה טובה כללית לכל אחד שלא מכיר חלק מהמערכות בפאלקון. תקראו את המדריכים. במיוחד אלה שבאנגלית. את המדריך המקורי של פאלקון אם יש לכם אותו... את מדריך SP3... מדריך BMS... מדריך FF3 וכמובן את המדריך של RV. יש עוד כמה....

רציני אני לא צוחק, יש שם אינסוף מידע והמון טקטיקות ועוד אלף טיפים שבחיים לא תדעו בלי לקרוא... מומלץ.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#4 · לפני 19 שנים

.תריץ חיפוש באתר לגבי קוקפיטים של אייס האתר בתשלום.
לגבי הסקינים תחכה לשטח ישראל שיצא ושם הסקינים כמו שאני מבין כבר מותקנים בחבילה.
2.לגבי הקריסה אין לי מושג ת'אמת גם לי זה קורס מדי פעם אחרי זמן מה שאני משחק במשחק בלי שום קשר למשימה שבא אני טס.
3.לגבי החלפת טילים תוודא שמפסק MASTER ARM על ON ותעביר למצב אויר אויר\אויר קרקע על ההאד
4.אתה נועל עם פעמיים מקש אפס במקלדת הקטנה של המספרים ואז זה מראה לך את הגובה מהירות סגירה וכ''ו..


תודה רבה.


עצה טובה כללית לכל אחד שלא מכיר חלק מהמערכות בפאלקון. תקראו את המדריכים. במיוחד אלה שבאנגלית. את המדריך המקורי של פאלקון אם יש לכם אותו... את מדריך SP3... מדריך BMS... מדריך FF3 וכמובן את המדריך של RV. יש עוד כמה....

רציני אני לא צוחק, יש שם אינסוף מידע והמון טקטיקות ועוד אלף טיפים שבחיים לא תדעו בלי לקרוא... מומלץ.

אני אקרא אותם, אני רק צריך למצוא מאיפה להוריד.
עם הכל אפשר להסתדר, אבל מטריף אותי הקוקפיט המגעיל ששמו ב RV, אני מת להחליף
אותו לקוקפיט כמו שיש בAF ואני לא מצליח...
#5 · לפני 19 שנים
SM

אתה מתכוון לקוקפיט 2D או 3D?

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#6 · לפני 19 שנים
מה זה SM? איפה יש פה את המדריך המקורי באנגלית של פאלקון 4 להורדה?
אני מתכוון ל 2D
#7 · לפני 19 שנים
SubMachine כתב/ה:מה זה SM? איפה יש פה את המדריך המקורי באנגלית של פאלקון 4 להורדה?
אני מתכוון ל 2D

SM זה אתה SubMachine

😄

המדריך בתוך תקיה הראשית של המשחק תחת תקיה בשם DOCS

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.