#1
·
לפני 19 שנים
הכל מושלם מבחינתי, חוץ מ3 דברים שמציקים לי: זה שאני לא יודע להתקין סקינים וקוקפיטים, ולא הצלחתי למרות כל הנסיונות, והעובדה שכשאני מנסה לעשות משימת המראה המטוס מתחיל ממצב מונע והמשחק נופל אחרי כמה שניות, ובהקשר לזה גם כשעושים "משימה מיידית" אתה מתחיל בשמיים אבל אתה תקוע על תותח ואי אפשר להחליף לטילים, למרות שאתה מחומש בהם.
חוץ ממה שכתבתי יש גם את הקטע ששמתי לב שכשאני ננעל על מטרה, הMFD לא נותן המון מידע כמו מהירות סגירה וכו' כמו ב AF.
אז:
1.איך מתקינים סקינים וקוקפיטים? אני צריך הסבר מפורט כי אני מתקשה בקטע הזה, אם יש למישהו מדריך זה עדיף. (אני משתמש ב RV דרך אגב..)
2.למה המשחק קורס במשימת המראה?
3.למה אני לא מצליח להחליף לטילים במשימה מיידית למרות כל הנסיונות?
4.למה ה MFD לא נותן מספיק מידע?
חוץ ממה שכתבתי יש גם את הקטע ששמתי לב שכשאני ננעל על מטרה, הMFD לא נותן המון מידע כמו מהירות סגירה וכו' כמו ב AF.
אז:
1.איך מתקינים סקינים וקוקפיטים? אני צריך הסבר מפורט כי אני מתקשה בקטע הזה, אם יש למישהו מדריך זה עדיף. (אני משתמש ב RV דרך אגב..)
2.למה המשחק קורס במשימת המראה?
3.למה אני לא מצליח להחליף לטילים במשימה מיידית למרות כל הנסיונות?
4.למה ה MFD לא נותן מספיק מידע?

