90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שאלה לגבי קוקפיט בגרסת RV
דיון

שאלה לגבי קוקפיט בגרסת RV

3 הודעות 1,504 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
יש לי בעיה עם הקוקפיט שיש ברסת ה RV הוא נראה קוקפיט צעצוע כזה מפלסטיק (בלי להעליב אף אחד)
יש אפשרות לתקן אותו או להוריד מאיפשהו קוקפיטים נרומליים לגרסה הזאת??
#2 · לפני 19 שנים
TRIPLE-H הכי טוב והמלצה שלי הקוקפיט של Aeyes... חוץ מזה שמאז שיש לי TIR (חודש בערך) אני משתמש ב 2D רק בשביל להפעיל אויוניקה ולקבל פידבק מהמפסקים... חוץ מזה הכל ב 3D... TIR בהחלט מוסיף המון המון לסימולציה... שווה את ה 900 שקל שעלה לי...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#3 · לפני 19 שנים
כן ראיתי שם אבל זה בתשלום אצלו
יש לך משהו דומה למה שיש שם רק בלי תשלום או משהו 😱 ?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.