52 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שאלה לגבי הפצצה בפצצות לייזר בגרסת RV
דיון

שאלה לגבי הפצצה בפצצות לייזר בגרסת RV

8 הודעות 1,683 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
התקנתי את הRV ושמתי לב שכשאשר מפציצים עם פצצות לייזר אני במצב TGP כמובן אז זה מופיע לי במין ראיית לילה כזאת או משהו דומה זה מין רקע ירוק כזה
אני רואה את המטרה והכל ומפציץ פשוט אני מעלה את זה בגלל שבגרסת ה OF יש שלוש מצבים למצלמה
וכל מצלמה זה מין מוד אחר למשל ראיה רגילה דרך המצלמה אני רואה את כל הסביבה כמו שצריך מלמעלה רק..
או שאני רואה את המטרה בלי צל וכו''

למישהו יש מושג על מה אני מדבר ואם אפשר לעשות אותו דבר כמו בOF ב-RV
#2 · לפני 19 שנים
אם כבר מדברים על פצצות לייזר,מישהו יודע איך מבצעים תיקונים קטנים כדי לעבור בין המטרות?
כלומר,בהתחלה הקיזוז הוא מאוד גס,ואחרי לחיצה אחת ושיחרור נעילה,אפשר לתקן בעדינות ולהביא את הצלב למטרה באופן מדוייק.
בRV זה עובד מצויין,אבל ב OF זה לוקה בחוסר
#3 · לפני 19 שנים
Dingo כתב/ה:אם כבר מדברים על פצצות לייזר,מישהו יודע איך מבצעים תיקונים קטנים כדי לעבור בין המטרות?
כלומר,בהתחלה הקיזוז הוא מאוד גס,ואחרי לחיצה אחת ושיחרור נעילה,אפשר לתקן בעדינות ולהביא את הצלב למטרה באופן מדוייק.
בRV זה עובד מצויין,אבל ב OF זה לוקה בחוסר


אתה צריך להעביר את הSOI לMFD הימני ושם אתה עושה את אותה הפעולה של הנעילה שציינת.
#4 · לפני 19 שנים
כשאתה בא להפציץ תלמץ במקדלת SHIFT+2
ואחר כך CTRL+חץ למעלה
#5 · לפני 19 שנים
TRIPLE-H ה MFD של ה TGP ב RV הוא המקורי מאז BMS ולא השתנה. OF פשוט שיכללו אותו גם מבחינה גרפית וגם מבחינת תפעול... למי שזה קריטי ופשוט לא יכול בלי TGP אפור, שיטוס ב OF... ודרך אגב זה ייכנס יותר מאוחר גם ל RV... פשוט לא היה טעם להטמיע שינוי כזה לפני שכל החלקים בסימולטור ירוצו על מנוע DX... במיוחד הטריין שעדיין עובד על המנוע הישן.

חוץ מזה גם בתפעול יש באגים, בעיקר ה"קפיצות" המעצבנות לפעמים כשמנסים לנעול את ה TGP על מקום בלי מטרה... חוץ מזה שתפעול אמיתי יותר צריך להיות ללא "נעילה" לפחות לא במוד שקיים ב RV.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#6 · לפני 19 שנים
אוקיי סבבה למרות הכל יש עדיין באגים מעצבנים במשחק
מחכה לעידכון הבא ולשטח ישראל...
#7 · לפני 19 שנים
Triple-H כתב/ה:אוקיי סבבה למרות הכל יש עדיין באגים מעצבנים במשחק
מחכה לעידכון הבא ולשטח ישראל...


באגים יש וכנראה גם תמיד יהיו במשחק מורכב כמו פאלקון... אבל כל עובדים עליהם... זה הכיוון. 🙂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#8 · לפני 19 שנים
Dingo כתב/ה:אם כבר מדברים על פצצות לייזר,מישהו יודע איך מבצעים תיקונים קטנים כדי לעבור בין המטרות?
כלומר,בהתחלה הקיזוז הוא מאוד גס,ואחרי לחיצה אחת ושיחרור נעילה,אפשר לתקן בעדינות ולהביא את הצלב למטרה באופן מדוייק.
בRV זה עובד מצויין,אבל ב OF זה לוקה בחוסר


אני מעביר מצב בראדר אויר קרקע בין המצב הרגיל למצב עם הכי הרבה "זום" (DBS2) ואז בעצם גם אתה תכלס מקבל במכ"ם תמונה הרבה יותר טובה של איזור המטרה ולא סתם גוש קטן שמסמל כמה מבנים , וגם פשוט הTarget Designator יותר איטי במכ"ם מה שכמובן משפיע גם על הסמן לייזר .ועוד משהו , נראה לי שאצלי ב OF דווקא הדרך שאתה ציינת (נעילה , ואז שחרור נעילה ומעבר למצב AREA ) גם עובד דיי טוב...
מקווה שעזרתי . אגב , אם זה ממש לא נוח לך גם במה שאני הסברתי , פשוט לך ל BMS Config Editor ותשנה את המהירות של הסמן לחצי או שלוש רבעים ...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.