#1
·
לפני 19 שנים
התקנתי את הRV ושמתי לב שכשאשר מפציצים עם פצצות לייזר אני במצב TGP כמובן אז זה מופיע לי במין ראיית לילה כזאת או משהו דומה זה מין רקע ירוק כזה
אני רואה את המטרה והכל ומפציץ פשוט אני מעלה את זה בגלל שבגרסת ה OF יש שלוש מצבים למצלמה
וכל מצלמה זה מין מוד אחר למשל ראיה רגילה דרך המצלמה אני רואה את כל הסביבה כמו שצריך מלמעלה רק..
או שאני רואה את המטרה בלי צל וכו''
למישהו יש מושג על מה אני מדבר ואם אפשר לעשות אותו דבר כמו בOF ב-RV
אני רואה את המטרה והכל ומפציץ פשוט אני מעלה את זה בגלל שבגרסת ה OF יש שלוש מצבים למצלמה
וכל מצלמה זה מין מוד אחר למשל ראיה רגילה דרך המצלמה אני רואה את כל הסביבה כמו שצריך מלמעלה רק..
או שאני רואה את המטרה בלי צל וכו''
למישהו יש מושג על מה אני מדבר ואם אפשר לעשות אותו דבר כמו בOF ב-RV


