#1
·
לפני 19 שנים
חבר'ה ניסיתי להשמיד משרד המראתי עם 4 AGM-65D ואמרתי לחבר'ה שלי להשמיד את המשרד (DEPOT) הם ירו את הכל וכל מה שקרה זה נזק ואני ניסיתי עם MK-84 וכלום מה נסגר?? מה צריך לעשות פיצצתי את האמ אמ אמא של המבנה וכלום מה עושים?
ההודעה הזאת נמצאת גם בפורום הפאלקון עקב טעות....
ההודעה הזאת נמצאת גם בפורום הפאלקון עקב טעות....