68 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מה נסגר??
דיון

מה נסגר??

1 הודעות 1,215 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
חבר'ה ניסיתי להשמיד משרד המראתי עם 4 AGM-65D ואמרתי לחבר'ה שלי להשמיד את המשרד (DEPOT) הם ירו את הכל וכל מה שקרה זה נזק ואני ניסיתי עם MK-84 וכלום מה נסגר?? מה צריך לעשות פיצצתי את האמ אמ אמא של המבנה וכלום מה עושים?


ההודעה הזאת נמצאת גם בפורום הפאלקון עקב טעות....

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.