94 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 בעייה מסתורית ב RV
דיון

בעייה מסתורית ב RV

4 הודעות 1,476 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
יש לי שתיהתקנות של פלקון-RV ו-OF

בהתחלה טסתי ב RV,וזה עבד מצויין,ואח"כ עברתי ל OF (אני משתמש במולטיפלקון כדי להחליף בין ההתקנות)

לאחרונה,כרציתי לחזור לRV ,נתקלתי בבעיה:

הבעיה הראשונה היא,שלאחר שהתקנתי את מוד העננים האחרון ל RV ,העננים פשוט נעלמו!
וגם האופק הפך למן עובך רחוק..

הדבר השני הוא,האפקטים של הפיצוצים לא עובדים!
אני השלכתי פצצות JDAM על מטרה מסויימת,ומשום מה הפצצה התפוצצה בפיצוץ קטן מאוד-ללא עשן או להבות..

מה קורה כאן?
#2 · לפני 19 שנים
לגבי הפיצוצים... איזה JDAM? תלוי בסוג... Penetration או GP. החדירה אמורה לתת פיצוץ יותר קטן כשהיא פוגעת במבנה ורק עשן ורסיסים כשהיא פוגעת באדמה או במסלול (הדמייה של חדירה), במציאות כשפצצה חודרת מטרה קשה הפיצוץ הוא פנימי, רק הנזק כלפי חוץ... בניין קטן זה הגיוני שבכל זאת תראה אותו מושמד מבחוץ... זה הרעיון.

לגבי כל השאר אני יכול להגיד לך שמולטי פאלקון עושה בעיות... קרה גם לי. לכן אני משאיר רק את RV על מערכת הפעלה נפרדת... ואת OF (לא טס בו אבל הוא מותקן) על המערכת הפעלה היותר "משפחתית" 😂... נראה לי שלא כדאי להתקין את שניהם על אותה מערכת הפעלה... לי היו בעיות אחרות עם RV... כשניסיתי להתקין גם את OF על אותה מערכת הפעלה.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#4 · לפני 19 שנים
כן, אם אתה מתקין עוד XP על XP קיים אוטומטית תקבל Dual Booting אין שום בעיה עם זה.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.