#1
·
לפני 19 שנים
יש לי שתיהתקנות של פלקון-RV ו-OF
בהתחלה טסתי ב RV,וזה עבד מצויין,ואח"כ עברתי ל OF (אני משתמש במולטיפלקון כדי להחליף בין ההתקנות)
לאחרונה,כרציתי לחזור לRV ,נתקלתי בבעיה:
הבעיה הראשונה היא,שלאחר שהתקנתי את מוד העננים האחרון ל RV ,העננים פשוט נעלמו!
וגם האופק הפך למן עובך רחוק..
הדבר השני הוא,האפקטים של הפיצוצים לא עובדים!
אני השלכתי פצצות JDAM על מטרה מסויימת,ומשום מה הפצצה התפוצצה בפיצוץ קטן מאוד-ללא עשן או להבות..
מה קורה כאן?
בהתחלה טסתי ב RV,וזה עבד מצויין,ואח"כ עברתי ל OF (אני משתמש במולטיפלקון כדי להחליף בין ההתקנות)
לאחרונה,כרציתי לחזור לRV ,נתקלתי בבעיה:
הבעיה הראשונה היא,שלאחר שהתקנתי את מוד העננים האחרון ל RV ,העננים פשוט נעלמו!
וגם האופק הפך למן עובך רחוק..
הדבר השני הוא,האפקטים של הפיצוצים לא עובדים!
אני השלכתי פצצות JDAM על מטרה מסויימת,ומשום מה הפצצה התפוצצה בפיצוץ קטן מאוד-ללא עשן או להבות..
מה קורה כאן?

