94 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 קצת סדר בבאלגן-עזרה
דיון

קצת סדר בבאלגן-עזרה

15 הודעות 2,170 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אוקקי אני כרגע משחק בפאלקון בגרסאת red viper, עכשיו הבנתי שאפשר איכשהו לסדר את שטח ישראל על הred viper ..?מישהו מוכן להסביר את זה במסודר? והאם ישנם שטחים נוספים לred vipr ?
הטובים לנווטים
#2 · לפני 19 שנים
שמעו כרגע יש שטח ישראל אבל יש בו קצת באגים... חלק מהשדות תעופה קצת בעייתיים... למרות שלדעתי הוא מהנה מאוד. חוץ מזה שכבר החל התהליך להפיכה של שטח ITO2 להתאמה ל RV... זה ייקח קצת זמן בגלל המורכבות אבל יש התקדמות.

כרגע ניתן להשיג את שטח ישראל הישן כאן:

http://www.freefalcon.com/forum/view_topic.php?id=15249&forum_id=2

חוץ מזה אתם יכול גם לנסות את הקמפיין שהכנתי ככה כדרך אגב, עם העזרה של עירן עם קובץ הטריגר:

http://www.mediafire.com/?dmqkwqmo1g1

את הקבצים שב ZIP תשימו בתוך ספריית ה campaign של שטח ישראל... ז"א בתוך Root\campaign\Israeli , תדרסו את הקבצים הקיימים... כמובן לפני כן תעשו גיבוי לספרייה עצמה.

שימו לב שבמפת ה PAK אתם יכולים לבחור איזורים אחרים חוץ מהשניים שהיו בקמפיין הישן. אתם לא תראו מפת PAK מושלמת כמו של קוריאה אבל בהחלט ניתן לשנות עדיפות בעזרת הסליידר שם. כמו כן שיניתי את המטוסים בבסיסים ככה שהם יתאימו פחות או יותר למציאות... לפי מידע שיש לי על איזה סוג ממוקם באיזה מקום... כמו כן העברתי טייסת סופה אחת מבסיס רימון לעובדה בגלל שתמיד יש בעובדה טייסת כוננות. המטרה כעיקרון היא לא לכבוש את קהיר אלא מספיק שתצליחו לכבוש חלק רציני מסיני... אבל לכל הרוחב...

בהתחלה הקמפיין די לוחץ כי יש הרבה פעילות א"א אבל זה גם מה שיפה אני חושב. באמת כיף לטוס בשטח ישראל למרות שיש בו באגים.

אחרי ההתקנה כדאי לכם להריץ את LxNormalFix מתוך הספרייה Utilities... לא יודע אם אתם יודעים איך להריץ על שטח ישראל אבל אם אתם נתקלים בבעיות תגידו לי... יכול להיות שזה יסדר לכם את הבאג עם הבסיסים "המרחפים".

כמו כן תיקנתי באג שהיה עם בסיסים מסויימים שהמסלול היה כביכול שבור באמצע והיה קשה להמריא ממנו... בסיס עובדה למשל למי שזוכר.

בכל מקרה כש ITO2 יותאם ל RV (אני מקווה שבקרוב) כל הבעיות הקטנות האלו ייעלמו וכמובן יהיו את הקמפיינים המצויינים של עירן עם שלושת המלחמות ההיסטוריות וסקינים ומודלים מעולים שמתאימים לתקופות השונות.

אל תשכחו לקחת את חבילת הסקינים פה מההורדות. לא מושלם אבל זה מה שיש כרגע...

למי שמנסה וטס בקמפיין אני אהיה מעוניין לשמוע חוות דעת וכמו כן, באגים כמובן...


😁

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#3 · לפני 19 שנים
מגניב תודה!, דרך אגב הקמפיין מבוסס על מה? בכל מקרה הקמפיין של יום כיפור לא יעבוד נכון?
הטובים לנווטים
#4 · לפני 19 שנים
הקמפיין הוא כעיקרון דמיוני... מלחמה עם מצרים סוריה וירדן... 2007 אולי? עם סופות, רעם והכל... שים לב שהמצרים לא פראיירים כי יש להם גם F-16 אם כי נחותים יותר... אם תשתמש בסקינים שפה אתה גם תראה שהמצריים הם בצבעים אפורים ולא כמו הישראליים. כמו כן יש להם גם MIRAGE-2000 עם טילי מכ"מ... בקיצור לא חסר מה לחפש חחח...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#5 · לפני 19 שנים
מה שמכווין אותי לשלאלה הבאה שלי- איך אני מתקין את הסקינים? התקני באלייד פורס- השאלה היא האם זה אותם סקינים והאם זאת אותה דרך?
הטובים לנווטים
#6 · לפני 19 שנים
התקנתי את השטח הישראלי ועכשיו המשחק נתקע:
לאחר שהעלתי את המשחק, שיניתי את הקמפיין לשטח הישראלי - הופיע לי מסך שחור ובאמצע הודעת שגיאה שכותרתה:
Can't open commfile.bin

ותוכנה:
Error:206 .\ voicefilter.cpp Mar 27 2007

א. מה הבעיה והאם אפשר לסדר אותה?
ב. אם אי אפשר לסדר אותה איך אני עכשיו מבטל את השטח הישראלי?

אני רוצה לציין שכשהייתי על השטח הקוריאני (לפני ששינתי את הקמפיין לישראל) המשחק עבד כמו שצריך.
#7 · לפני 19 שנים
בטוח שהתקנת כמו שצריך? נראה לי שחסרים לך קבצים אם קיבלת מסך שחור על ההתחלה. לדעתי תמחק את כל הקבצים שקשורים לישראל ותנסה להתקין מחדש.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#8 · לפני 19 שנים
טוב הצלחתי להתקין-השאלה הנוספת שלי היא איפה סקינים גם לפאנטום וסקייהוק הישראלי?
הטובים לנווטים
#9 · לפני 19 שנים
מממ... אין כרגע סקינים כאלו כמה שאני יודע...ז"א יש את הסקין לסקיהוק של FF אבל הא לא משהו והוא גם רק על ה A-4H... הסקינים היותר יפים גם של הפאנטום שראית הם של ITO2...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#12 · לפני 19 שנים
ערוך: חכו רגע...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#13 · לפני 19 שנים
טוב, אני אנצל את ההודעה על מנת לשאול מספר שאלות נוספות:
יש איזשהי דרך שאפשר להוסיף תכנים לשטח? לדוגמא, שאני טס בשטח ישראל אני מרגיש ש"ריק" לי, כלומר חסרים בתים- פה בית שם בית. הייתי מעוניין להוסיף מהבתים הקיימים בסימולטור עוד בתים לשטח וליצור שטח יותר מלא, אפשרי?
והאם יש קוקפיט לסקייהוק שניתן להוריד?
הטובים לנווטים
#14 · לפני 19 שנים
אפשר להוסיף מבנים בעזרת TacEdit שזה כלי עריכה לקמפיינים ו TE אם אתה מכיר.... זה יעלה בכמה FPS כמובן אבל אני מניח שב RV יש מקום לאבד קצת... למרות שבמקומות היותר צפופים ה FPS נופל משמעותית בגלל צפיפות האובייקטים.... כמובן תלוי גם בחומרה שלך... יש כרטיסים ומעבדים שאני מניח שכמעט לא ירגישו הבדל.

קוקפיט לסקיהוק, לא מכיר.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#15 · לפני 19 שנים
אוקקיי תודה, יש איזשהו מדריך לתוכנה כי אני לא ממש מסתדר איתה?...
או שאולי תוכל להסביר לי.
הטובים לנווטים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.