מישהו יודע אם יש מודל של F-16 עם CFT?
ואם אפשר להכין אחד?
אין כרגע מודל, ואפשר להכין אחד.
alfred22,
שלום לך , לא ניתן לקחת מודלים משום גרסה אחרת של פאלקון זה פשוט יגרום לך לקריסה של המשחק
פשוט הפלטפורמה של AF שונה מכל שאר הגרסאות.
מה שכן אתה יכול לעשות אם יש לך ניסיון בתוכנת בנייה תלת מימד כמו 3ds studio max
אתה יכול להמיר קובץ lod לקובץ 3ds ומשם לבנות את הגבנת ואת ה cft
ברגע שתשיים את זה תצטרך להדביק למודל סקין חדש ומחודש כי המיפויי של המודל הלך לעולמו ברגע שהוא הומר מ lods ל 3ds.
לאחר מכן ברגע שתסיים את זה תוכל להכניס את המודל בתור מודל חדש למשחק ולהתאים לו מספרי סקינים לפי נוחיותך.
ואחרי שכל זה מוכן אני יכול לעזור לך בשינויי מודל הטיסה של המטוס לפי מה שאמור להיות כמות דלק צריכות דלק גררים למניהם וכו' חימוש ועוד הרבה הרבה דברים אחרים....
אבל כמו שאתהרואה החפירה שלי הייה ארוכה אבל זה רק להראות עד כמה העבודה לעשות זאת ארוכה וקשה יותר 😉
בגלל זה אין כרגע גרסת סופה ל AF , כי אין לי ניסיון עם תוכנה אחרת חוץ מאשר לעשות שינויים עם LOD EDITORE ולכן התוספת של הגבנת שעשיתי אם תשים לב לא ברמה כמו של הפאלקון הרגיל....
ישנה אפשרות להעתיק חלקים ממודל אחד למודל אחר אבל צריך להתאים מיקומי מודלים לאפס אותם לאותן קודדינטות ולאותו גודל אבל למי יש כח לזה..אני לא הצלחתי לבצע את זה אם משהו כבר עשה זאת והצליח שישתף פה את הקהילה
יום טוב
sagid, אבל אם היית מדבר איתי יכול להיות שהיתה לך תשובה שונה עכשיו,
צור עימי קשר! [יש להגיד בדחיפות]
לא שמעתם כלום...
דור טל
מהירים כברק, עוקצים כעקרב