105 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים משחקים / נוסטלגיה שאלות ותשובות לכל מי שמשחק בכוכב כחול פה !
דיון

שאלות ותשובות לכל מי שמשחק בכוכב כחול פה !

10 הודעות 2,068 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
קודם כל אני יתחיל בשאלה : האם אפשר לתדלק בכוכב כחול ???
ועוד שאלה האם אני יכול לטוס בהרקולס במשחק (כאילו להוריד את המטוס ולטוס איתו) ???
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
למה לא?
באופן עקרוני (אני חושב) שאתה יכול לטוס עם ההרקולס אבל עם לא עם תא טייס אלא פשוט חיצונית בלבד. וגם אם אני לא טועה גם תוכל להטיל פצצות ולשגר טילים.
אתה עושה את זה על ידי העתקת קובץ הזאת: Janes\IAF\Resource\3dObjects\NonControllablePlanes\C130
ולשים אותה בתיקייה של מטוס אחר שנמצא הControllablePlanes (המטוסים הנשלטים;F-15,F-16 וכו'😉
עמרי גילת.
#5 · לפני 19 שנים
Gim3l תודה הצלחתי אבל ההרקולס בצבע לבן אין לי מושג למה ?!?
#6 · לפני 19 שנים
חחח מה אתם רציניים?
בשביל מה הרקולס



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#7 · לפני 19 שנים
מה זה בשביל מה הרקולס זה אחד המטוסים הכי טובים בעולם !
#10 · לפני 19 שנים
וגם אפשר להוריד מהאתר בואינג של הטייסת הבינלאומית

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.