67 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מי שרוצה ביום חמישי הזה (מחר)
דיון

מי שרוצה ביום חמישי הזה (מחר)

13 הודעות 1,808 צפיות לפני 19 שנים
#4 · לפני 19 שנים
לעעע לא מתאים מחר מכבייי חבר'ה!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#7 · לפני 19 שנים
liranhovav, שמע, זה משחק קצת מכריע, מול צסק"א ועוד לא בבית...
עם המזל שלנו, אם ננצח זה יהיה אחרי הערכה [אני חושב]

אתה מבין?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
אחחח דור אתה מצחיק אותי תבין אנחנו נפסיד במשחק הראשון קיבלנו 20 הפרש ובמשחק האחרון בבית שלנו היינו באקסטזה וליאור אליהו היה תותח אין מה להגיד אך למרות כללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל ה"אקסטזה" הזאת ניצחנו בקושי ב 12 הפרש אם אני לא טועה כזה דבר לא יקרה שוב ועוד בבית שלהם...

אבל אתה צודק. אני אהיה מחר פה בVPN או בIP אחר בכל אופן אראה את המשחק ואשחק בו זמנית מבחינתי
קפיש 😄
#9 · לפני 19 שנים
liranhovav כתב/ה:אחחח דור אתה מצחיק אותי תבין אנחנו נפסיד במשחק הראשון קיבלנו 20 הפרש ובמשחק האחרון בבית שלנו היינו באקסטזה וליאור אליהו היה תותח אין מה להגיד אך למרות כללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל ה"אקסטזה" הזאת ניצחנו בקושי ב 12 הפרש אם אני לא טועה כזה דבר לא יקרה שוב ועוד בבית שלהם...

אבל אתה צודק. אני אהיה מחר פה בVPN או בIP אחר בכל אופן אראה את המשחק ואשחק בו זמנית מבחינתי
קפיש 😄


בלי קשר לעובדה שאנחנו נפסיד היום 😂 פשוט כי אם ננצח זה יהיה לא פייר 🙂 נראה לי שאתה טועה בקשר להערכה שלך למשחק האחרון... הוא היה שווה הרבה יותר מ 12 הפרש... אל תשכח, זאת צאסק"א הגדולה... אני כמעט מוכן להמר שהם ייקחו את האליפות, אפילו שזה ביוון נגד פאנתנייקוס... אם יעברו את מכבי כמובן 😂

מכבי תבוא בלי לחץ היום... אולי זה יעזור... הם מאוד לחוצים... ואם הולדן יתחיל לעשות שטויות הסתדרנו...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#10 · לפני 19 שנים
i_hawk, תאמין לי, יותר טוב מפסיכולוג....עזוב פאלקון!
מכבי היום ממש על הקצה...שמע, חלק גדול מהמשחק שלהם זה על כבוד, את שנה שעברה, גמר פיינל פור, לא שוחכים.

בקיצור liranhovav,

מה אתה אומר שנעשה טיסה בשבת...אם בVPN ואם ברשת שמישהו יפתח.
אפשר להתחלק לקב', כל קב' לסרבר שלה ולעשות תחרות למשל. מי השמיד יותר מבנים או משהו כזה...השימה זה להחריב עיר שלמה. אז להוציא מס' טיסות וכל טיסה מתחמשת במה שבא לה. אבל יש על מה לדון ושנגיע לשם נדבר על זה.

אגב למתי קבענו את השיחה?
יום שבת ב21:00?
אפשר לעשות אחרי השיחה את הטיסה.

כ-קהילה!!!

🙂
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#11 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:i_hawk, תאמין לי, יותר טוב מפסיכולוג....עזוב פאלקון!
מכבי היום ממש על הקצה...שמע, חלק גדול מהמשחק שלהם זה על כבוד, את שנה שעברה, גמר

🙂


שלא תבין אותי לא נכון... אני תמיד אופטימי... אבל עדיין יש גבול אתה מבין? למה אפשר להוציא העונה ממכבי... וכמובן זה בכלל גדול שהם הגיעו עד פה... אני את המשחק הקודם לא האמנתי שהם ייקחו... אבל הרבה לב אני מניח... הם את שלהם כבר עשו העונה ופיני גרשון כבר בחוץ, כמה שצחקתי על זה אחרי שמכבי ניצחה שבוע שעבר 😂

נכון שספורט זה לא מדע והכל יכול לקרות אבל צאסק"א היא מכונה משומנת טוב טוב... עם הרבה כסף... חוץ משבוע שעבר הם הפסידו רק פעם אחת ביורוליג העונה... הסיכוי שמכבי תנצח אותה פעמיים רצוף נראה לי זה פחות מהסיכוי להידרס על המדרכה... 😄

אבל כמובן, כמו שאמרתי מכבי באה בלי לחץ והם לחוצים מאוד... תלוי יותר ביכולת שלהם אני חושב מאשר שלנו ותלוי איך המשחק יתחיל... אם יסגרו טוב את לנגדון, יש סיכוי... אם יתנו לו ולהולדן להשתולל אז זה ייגמר מהר מאוד... מכבי צריכה לסגור אותם חזק ולהמר על הזריקות מרחוק של סמודיש ואנדרסן, למרות שהם טובים... אני חושב שהם יותר לחוצים במשחקים כאלה...

וואו ממש אלי סהר פחחחח 😂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#12 · לפני 19 שנים
למה לחשוב תמיד פסימי כל הלחץ על צסק"א ועוד בבית שלהם
אנחנו באים לשם ל"הכל או כלום"
בהחלט יש סיכוי



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#13 · לפני 19 שנים
אני חוזר בי אני לא מהמר על כלום בסוף אני אקבל בראש עם המזל שלי 🤔

בכל אופן אני ככל הנראה יוצא עם מישהי בשעה הזאת (21:00) פחות או יותר אם אפשר טיפה יותר מוקדם מה טוב אם לא אז אמצא דרך...

בכל אופן הכי חשובה זאת הכוונה.

עכשיו זה הולך להשמע קיצ'י אבל אנחנו צריכים להתגבש ולהתחיל להנות מהVPN ומהTS זה ממש כייף פשוט משחק שמוריד את הלב לתחתונים מה זה לתחתונים עושה בור ברצפה 😄

בכל אפון נדבר ביום שבת כרגע ב21:00

נגיע לגשר נחצה אותו אבל חבר'ה בואו נגיע אליו רק טוב?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.