#1
·
לפני 19 שנים
מי רוצה מחר לשחק פאלקון בVPN בשעה 20:00?

liranhovav כתב/ה:אחחח דור אתה מצחיק אותי תבין אנחנו נפסיד במשחק הראשון קיבלנו 20 הפרש ובמשחק האחרון בבית שלנו היינו באקסטזה וליאור אליהו היה תותח אין מה להגיד אך למרות כללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל ה"אקסטזה" הזאת ניצחנו בקושי ב 12 הפרש אם אני לא טועה כזה דבר לא יקרה שוב ועוד בבית שלהם...
אבל אתה צודק. אני אהיה מחר פה בVPN או בIP אחר בכל אופן אראה את המשחק ואשחק בו זמנית מבחינתי
קפיש ❓ 😄


DOR כתב/ה:i_hawk, תאמין לי, יותר טוב מפסיכולוג....עזוב פאלקון!
מכבי היום ממש על הקצה...שמע, חלק גדול מהמשחק שלהם זה על כבוד, את שנה שעברה, גמר
🙂

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.