89 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה בקשר לתפעול פאלקון
דיון

שאלה בקשר לתפעול פאלקון

12 הודעות 1,906 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אוקי אז כך השאלה שלי היא כזאת:

1. האם תיהיה לי בעיה להפעיל את הפאלקון ב 64BIT DOUL CORE ?
2.האם יש בעיה במתפעול המשחק עם הכרטיס GEFORCE 7800GTX 256MB ?
תודה לעוזרים
#2 · לפני 19 שנים
בעיה?

פאלקון רץ בצורה סבירה על הנייד שלי שהוא פנטיום 1.6 , מחשב ענתיקה , כול כך ענתיקה שהספק שלו זה אוגר על דינאמו!.

לא תהיה לך שום בעיה.. עלה והצלח 😄
#3 · לפני 19 שנים
לא הבנתה תקטע - התכוונתי אם תיהיה בעיה כאילו שזה יותר מדי טוב בשבילו והוא לא תומך!
כי נגיד בוויסטה לדוגמא הוא לא עובד
#4 · לפני 19 שנים
אההה ....ה-64 ביט זה הדבר היחיד שעלול לעשות בעיות הכרטיס מסך לא נראה לי בעיתי
#5 · לפני 19 שנים
בויסטה זה עובד מצויין, אני מפעיל עם ויסטה וזה עובד מעולה
#6 · לפני 19 שנים
בטוח? למה ראיתי פה מישהו שאמר שזה לא עובד לו
#7 · לפני 19 שנים
אני אישית לא מתקין וויסטה בלי שום קשר לפאלקון , זה פשוט טמטום מה שמיקרוסופט עשו

רוב הדרייברים לא תומכים היום ב-64 ביט .....

אני אמתין איזה שנה שנתיים.
#10 · לפני 19 שנים
היה מישהו שאמר שזה לא אומר, רדו ממני חברה חח..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.