H Hunter101 703 פוסטים #2 · לפני 19 שנים אהבתי את הקוקפיט של ה-F-16 ושל ה-F-16I. יש לכם עוד תמונות של קוקפיטים??
F FuChs 216 פוסטים #5 · לפני 19 שנים הישנים לא נראים יפים למען האמת ... לעמת זאת, החדישים נראים מאוד נוחים ^_^ תודה 🙂
G Gim3l 687 פוסטים #6 · לפני 19 שנים הכי נוח נראה לי זה של ההרקולס... ואפשר לראות את מה שתמיד אמרו על הרוסים איך שהם לא מתחשבים בטייס. עמרי גילת.
k klingo 377 פוסטים #7 · לפני 19 שנים רק אני או שבפאנטום לא רואים החוצה?(יש שם איזה תע"לון קטן כזה, חות מיזה הכל חסום)..? הטובים לנווטים