87 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס אז בפסח הזה לא נשתה יין פטישים, לפחות נעשה משהו עם הטייסת [=
דיון

אז בפסח הזה לא נשתה יין פטישים, לפחות נעשה משהו עם הטייסת [=

14 הודעות 2,044 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
לפני שבוע אני וIAF001 מהפורום יצאנו לטיסת אווירובטיקה עם F15-I של טייסת הפטישים.
היה כיף בסופו של דבר, המטוס הזה סוס!!!
וואי וואי....מה היה קורה אם לF16 היו 2 מנועים?...אחחח....
בכל מקרה, זה ממני וממנו לכבוד חג הפסח!


אני על המסלול ממתין 10 שניות שIAF001 ימריא ואז אני.



באוויר. מוצא את IAF001 בזווית העין.


מתקרב אליו בשביל להיכנס למבנה.


במבנה


ואז החלטנו לבצע באז מעל מרכז העיר


אחרי משהו כמו 4 מייל החלטנו לעשות אהבה בשחקים...
אז בפעם הראשונה יצא מעפן...


ובפעם השניה יצא יפה......



חג שמח לכולם!!!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#2 · לפני 19 שנים
טיסה מדהימה, ודרך אגב אהבה בשחקים זה בדיוק הפוך ממה שעשיתם.
עשיתם בטן אל בטן (Belly to belly).
#3 · לפני 19 שנים
טיסה נחמדה.
תמונוץ יפות במיוחד האחרונה
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#4 · לפני 19 שנים
אחלה תמונות דור.
רק כדי שתבדילו מי היה מי אני הייתי מספר 2 . דור הוביל, אני אוהב יותר לשמור מיבנים ... 🙂 חחח
ובתמונה האחרונה אני הייתי למעלה (זה קשה מאוד לשמור מבנה כשנמצאים למעלה כי לא רואים כלום . היה מאתגר אבל נחמד.
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#5 · לפני 19 שנים
אני יגיד לך מה היה קורה אם לF-16 היו שתי מנועים...הוא היה F-15.....
אחלה טיסה אהבתי 😁
חג שמח
Gim3l
עמרי גילת.
#7 · לפני 19 שנים
תמונות מדהימות

כל הכבוד!!!

חג שמח לכולם !!!!

HAMMER
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#9 · לפני 19 שנים
האמת שאם לאF16 היו שני מנועים, הוא היה יותר דומה לRAFALE

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#13 · לפני 19 שנים
silentdeath כתב/ה:תמונות מדליקות, איזה סימולטור זה?


באיזה פורום זה נמצא? זה פאלקון אלייד פורס מה זה השאלה הזאת?
עמרי גילת.
#14 · לפני 19 שנים
Gim3l כתב/ה:[quote="silentdeath"]תמונות מדליקות, איזה סימולטור זה?


באיזה פורום זה נמצא? זה פאלקון אלייד פורס מה זה השאלה הזאת?[/quote]

ouch 👿 👿

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.