87 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס גו'סטיק ? מודים ?
דיון

גו'סטיק ? מודים ?

4 הודעות 1,341 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
האם אפשר להפעיל את המטוס בלי גו'סטיק (מקלדת) ?

ואיך אפשר לשים מודלים ישראליים ?

ועם אפשר קישור לתוכנה ?


תודה 😉
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
אם אני לא טועה ניתן בלי ג'ויסטיק, אבל זה הטיסה הכי נוראה שיכולה להיות.
זה מעצבן בדוגפייטים צמודים לשחק עם מקלדת, וגם בטיסות אירובטיות למיניהם.

כנראה אתה מתכוון לסקינים ישראליים, אבל גם במודלים, צריך להשתמש בתוכנה לוד אדיטור, וכמעט בכל חבילת סקינים/מודלים יש מדריכים להתקנת הסקינים/המודלים דרך התוכנה.
#3 · לפני 19 שנים
לגבי סטיק, בדוק בפורום את כל התשובות שנתנו לאלה אשר שאלו את אותה שאלה. לרוב התשובה היא משהו בסגנון: "אפשר עם המקלדת, אך אם אתה אוהב את שפיות דעתך ולא אוצה לאבד אותה, קנה סטיק".
#4 · לפני 19 שנים
היי היי!!! אני משחק עם המקלדת ולא איבדתי את שפיות דעתי!!! היצורים הירוקים היו פה גם לפני שהתחלתי לשחק פאלקון עם מקלדת 😱

הייתי בשתי חניות בת"א ואחת בחיפה ולאף אחת מהן לא היה סטיק , רק בקרים מחורבנים כמו לקונסולות , אז לאחר דין ודברים קצרצר עם מנהל החנות נאלצתי לעזוב 🙄

מה ביקשתי סטיק ב-89 ש"ח? איפה הלקחים ממלחמת לבנון השנייה? למה לא קונים סטיקים ??????

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.