#1
·
לפני 19 שנים
האם אפשר להפעיל את המטוס בלי גו'סטיק (מקלדת) ?
ואיך אפשר לשים מודלים ישראליים ?
ועם אפשר קישור לתוכנה ?
תודה 😉
ואיך אפשר לשים מודלים ישראליים ?
ועם אפשר קישור לתוכנה ?
תודה 😉
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים