137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שאלה קטנה בנוגע לתפעול מערכת ה GPS לפצצות הJDAM/JSOW
דיון

שאלה קטנה בנוגע לתפעול מערכת ה GPS לפצצות הJDAM/JSOW

1 הודעות 1,231 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
על מסך ה MFD מופיעים כ-3 פרמטרים בזמן חימוש מערכת ה JDAM/JSOW
TGT-היעד המתוכנן
OBJ-המטרות השונות בתוך היעד\
RNG-הטווח

יש אפשרות לברור בין המטרות השונות (OBJ),אך אני לא ראיתי שיש אפשרות לשנות גם את היעדים (TGT)..
מאחר שיש לי כמה יעדים, האם יש לי אפשרות לברור ביניהם לכל פצצה בנפרד?
שוב,אני לא מדבר על שינוי המטרות ב OBJ אלא על שינוי היעדים ב TGT..

יש לכם מושג איך עושים את זה?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.