האם אפשר לשחק בפאלקון אלייד פורס בVISTA ????
למיטב ידיעתי אי אפשר, אבל יהיה טוב אם תנסה....
galco,
אין תשובה אבל אתה יכול להתקין ולראות אם זה עובד, הדרך הטובה לקבל תשובה לפי דעתי
נו ברור שניסיתי ולא הצלחתי......
חשבתי שיש לכם רעיון איך לפתור את הבעיה
תראה.
אם יש לך את הפאלקון המקורי מאחורי האריזה כתוב את הדרישות, ויש שמה את מערכות ההפעלה שבהם הוא יעבוד.
לי אין את המקורי אז אני לא יכול לומר לך, אבל אם זה לא עובד, סימן שזה לא מתאים לויסטה.
מהעושים ???
אפשר להתקין על המחשב בכונן אחד ויסטה ובכונן השני XP
😉
afik_t_king,
המשחק פותח עוד שהויסטה הייה בש"ש במיקרוסופט
galco,
חשבתי שעוד לא התקנת את המשחק ורצית לשאול
בכל מקרה אני מאמין שתוכל למצוא דיון שמדבר על זה כאן
http://forums.frugalsworld.com/vbb/forumdisplay.php?f=73
החבר'ה מבינים עניין ובטוח שיש פתרון לזה
😉