64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס משחק בVISTA
דיון

משחק בVISTA

7 הודעות 1,515 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
האם אפשר לשחק בפאלקון אלייד פורס בVISTA ????
#3 · לפני 19 שנים
galco,
אין תשובה אבל אתה יכול להתקין ולראות אם זה עובד, הדרך הטובה לקבל תשובה לפי דעתי
#4 · לפני 19 שנים
נו ברור שניסיתי ולא הצלחתי......
חשבתי שיש לכם רעיון איך לפתור את הבעיה
#5 · לפני 19 שנים
תראה.
אם יש לך את הפאלקון המקורי מאחורי האריזה כתוב את הדרישות, ויש שמה את מערכות ההפעלה שבהם הוא יעבוד.
לי אין את המקורי אז אני לא יכול לומר לך, אבל אם זה לא עובד, סימן שזה לא מתאים לויסטה.
#6 · לפני 19 שנים
מהעושים ???
אפשר להתקין על המחשב בכונן אחד ויסטה ובכונן השני XP
😉

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.