113 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שאלה בקשר למודלים של ה F-16 של זוהר
דיון

שאלה בקשר למודלים של ה F-16 של זוהר

18 הודעות 3,046 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
i_hawk כתב/ה:דיברתי עם פאמפי והוא אמר שהוא ישדרג גם את הישראלייםץ 🙂

😱 הוא הסכים ?? מה אמרת לו שהוא הסכים ?? 😱
אם הוא הסכים יש לי מודל של נץ של חיל האויר הישראלי עם המשגרי מוץ ונורים בזנב ואני רוצה שהוא יתקן לי את המודל כי המודל לא עובד .
תגיד לו על זה גם יוני :]
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#2 · לפני 20 שנים
לא יודע, הוא פשוט הסכים. לי באופן אישי אין שום בעיות עם פאמפי, אני גם הייתי בטא-טסטר לעדכון האחרון של המודלים. יש בטח דברים שאני לא יודע מהעבר.......... אני אדבר איתו יקיר. דרך אגב הסקין של הסופה באמת סוף הסופים 😂 כל הכבוד!

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#3 · לפני 20 שנים
i_hawk כתב/ה:לא יודע, הוא פשוט הסכים. לי באופן אישי אין שום בעיות עם פאמפי, אני גם הייתי בטא-טסטר לעדכון האחרון של המודלים. יש בטח דברים שאני לא יודע מהעבר.......... אני אדבר איתו יקיר. דרך אגב הסקין של הסופה באמת סוף הסופים 😂 כל הכבוד!

גם לי אין בעיות איתו והוא אף פעם לא ענה לי .
תודה על המחמאה לגבי הסקין 😉
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.