126 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H H I I I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מעוניין לקנות את המשחק וצריך עצה
דיון

מעוניין לקנות את המשחק וצריך עצה

5 הודעות 1,257 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני די חדש פה אבל רוצה להיכנס די מהר לכן אני רוצה לקנות את פלקון אלייד פורס כי אי אוהב מטוסי קרב וכו. השאלה אם כדי לי להתחיל ממשהו פשוט יותר או שאני יכול להתחיל מזה?
ומה עדיף לקנות גויסטיק עם מצערת בנויה עליו או מצערת לחוד וגויסטיק לחוד?

4X-ELD
#2 · לפני 19 שנים
שלום אלעד.
לעניות דעתי רצוי לקנות סט בסגנון ה X52. ומבחינת אם להתחיל עם משהו יותר פשוט אני אישית ממליץ לך לקחת את הזמן וללמוד אותו מכיוון שכיום אין עוד סימ' שהוא מהווה אתגר מחשבתי מבחינת אוויניקה ותפעול מע'.

במידה ותרצה לנסות משהו אחר אתה תמיד יכול לפנות לקהילת ה VPN שאני הנציג בתחום הסימולטור שנקרא IL2 1946 (מטוסים ממלחמת העולם השנייה וכן הקהילה הגדולה ביותר בישראל בקרב), או למפקדי הטייסות של AF.

בכבוד רב

IAF.101~Kingfisher
#3 · לפני 19 שנים
אלעד, המשחק הוא מעולה ואם אחד כמוך רוצה להתחיל ללמוד אני יכול להציע לך את הביס"ט של טייסת העקרב.
תתקשר איתי במסנג'ר ונדבר על הכל.
מסנג'ר -

Eranfrt@walla.co.il

הסימ' עולה 160 שקל ב"באג"

🤖
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#5 · לפני 19 שנים
חבל לרוץ ולקנות סטיק ב-600 ש"ח (מצוין ככל שיהיה) כאשר עוד לא ניסית את המשחק בכלל.
מציע בחום לרכוש את הסימולטור, אבל אולי כדי להתחיל עם סטיק זול הרבה יותר ובהמשך במידה והתלהבת לשדרג לסטיק יקר יותר.

ישנם סטיקים לא רעים בכלל בתחום ה-200 ש"ח

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.