132 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון מהו הסיפור מאחורי התמונה
דיון

מהו הסיפור מאחורי התמונה

34 הודעות 4,542 צפיות לפני 19 שנים
#6 · לפני 19 שנים
לא מזכיר הרקולס בגרוש אולי קצת בשמשות וגם זה לא
בכל מקרה קאווסאקי יצרנית האופנועים מייצרת את זה?? או שאין קשר?
#7 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16,
יכול להיות, היפנים האלו מייצרים בתחומים שונים
למשל האופנוע שלי ימאהה ויש כלי נגינה של ימאהה....
לך תדע אולי לוח שעונים במטוס נראה כמו של kx 😉
#8 · לפני 19 שנים
sagid,

אני חושב שזה די בטוח
בסך הכל יש גם מטוס סילון פרטי
של הונדה...

סאב יצרנית המכוניות מייצרת מטוסים
גם רולס רויס אותו דבר...עושה כסף מיצור מנועים לבואינג
חברות מכוניות גמניות היו מייצרות מטוסים לנאצים
פיאט האיטלקית גם נחשבת כיצרנית מטוסים
#9 · לפני 19 שנים
למעשה, סיפורו של ה C-1 מורכב יותר. בשנות ה- 60 פנה צבא יפן לקונצרן NAMC, Nihon Aircraft Manufacturing Company שכלל בתוכו מספר חברות בת וספקים שונים לייצור מטוס תובלה להחלפת מטוסי ה C-46 המתיישנים. מאוחר יותר הוחלט שהמטוס החדש ישא את שמה של Kawasaki או בשמה המלא Kawasaki Heavy Industries* מאחר והיא הייתה הספק הראשי.

*לגבי השאלה האם מדובר באותה ה Kawasaki, התשובה היא כן. Kawasaki הינה תאגיד ענק המייצר יחד עם חברות הבת שלו אופנועים, רכבי-שטח, ספינות, טרקטורים, רכבות, רובוטים תעשייתים וציוד תעופתי (בעיקר חלקי מטוסים לחברות אחרות, כגון בואינג ואמבראר).
#10 · לפני 19 שנים
shachar92 כתב/ה:Hunter101, אם הייתה קורא את ההודעה הייתה רואה שהוא נתן את הלינק בהתחלה....


לא ראיתה מה שכתבתי......אמרתי שהוא נתן את הלינק הזה
#13 · לפני 19 שנים
אלעד, זה נראה שלקחו כמה מטוסים ושילבו ביניהם (צוקית, אורגן, ספיט-פייר, ועוד איזשהו מטוס ממלחמת העולם השניה). חחחחח
אאאההה ראיתה איזה מלך אני (סתם)😂
#14 · לפני 19 שנים
זה מזכיר לי עוד מטוס פרופלור שממריא אנכית, רק שכחתי את שמו...פוגו אם אני לא טועה....

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.