#1
·
לפני 19 שנים
אני מפעיל את הסימ' והוא פשוט מראה מסך שחור....
(זה קרה רק לאחר התקנת הפאטצ' החדש.. )
האם זה באג בפאטצ' או בעיה אצלי ?
(זה קרה רק לאחר התקנת הפאטצ' החדש.. )
האם זה באג בפאטצ' או בעיה אצלי ?