128 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H H I I I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בעיה שאני לא יודע איך לפתור...
דיון

בעיה שאני לא יודע איך לפתור...

7 הודעות 1,556 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני מפעיל את הסימ' והוא פשוט מראה מסך שחור....
(זה קרה רק לאחר התקנת הפאטצ' החדש.. )
האם זה באג בפאטצ' או בעיה אצלי ?
#3 · לפני 19 שנים
רעיון טוב TheShadow.
גם לי היו מספר בעיות בפאלקון, אז פשוט התקנתי מחדש, ולפני כל הסקינים והכל, אני התקנתי את כל העדכונים בעזרת הUpdate check.
#4 · לפני 19 שנים
זה עשה לי את הבעיה ואז התקנתי מחדש
(הבעיה שהוא לא נותן לעדכן..)
ככה שזה לא נראה לי הפתרון...
#5 · לפני 19 שנים
יש אפשרות לעשות שזה ידלג על סרטון הפתיחה בהתחלת המשחק
ואז זה פותר את הבאג הזה , זה כתוב איפשהו ב- manual
תעיין בפרק troubleshooting -video problems
פנתר1
#6 · לפני 19 שנים
Pant3r כתב/ה:יש אפשרות לעשות שזה ידלג על סרטון הפתיחה בהתחלת המשחק
ואז זה פותר את הבאג הזה , זה כתוב איפשהו ב- manual
תעיין בפרק troubleshooting -video problems

יש כזאת אפשרות, רק הבעיה שניתן לשנות אותה רק בSettings במשחק עצמו.
אולם, יש לי תוכנה אם אתה רוצה, שהיא עורכת הגדרות לסימולטור, מבלי להפעיל ת'סימולטור. אפשר שמה לשנות גם לבטל את הIntro.
אם אתה רוצה, דבר איתי באיסיקיו 😉 .
#7 · לפני 19 שנים
יש אפשרות גם ללא תוכנה להוסיף nomovie- ברשימת הפקודה של הפעלת המשחק - דרך מאפיינים (בקיצור הדרך של המשחק) - ואז זה אמור לפתור את הבעיה
פנתר1

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.