115 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 זה הציוד כדי לטוס כמו שצריך!
דיון

זה הציוד כדי לטוס כמו שצריך!

2 הודעות 1,190 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
כתבות אלו הופיעו בחוברת Popular Science הישראלית, פברואר 2007.
אמנם הציוד מותאם יותר ל-FS - לאו דווקא ל-IL2 - אך לא הייתי מתנגד שיהיה לי קצת ממנו.... 😱
....וכל מילה נוספת - מיותרת! 😎

התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry
#2 · לפני 19 שנים
ממש מגניב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה גם!!!!!!!!!!!

**ודרך אגב עשית דאבל פוסט**

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.