60 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 חדש בתחום.
דיון

חדש בתחום.

2 הודעות 1,352 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
תשמעו חברים,
בראש ובראשונה אני רוצה להודות לשגיא שעמל וטרח להביא לי את המשחק.
עכשיו התקנתי אותו,אולי בחלקים או דומה קצת לאלייד פורס.
אבל יש דברים שאני לא יודע כלל וכלל,
מי שמוכן להסביר לי על המשחק מא' עד ת' אודה לו מאוד.
כי בסה"כ אני לא יודע כלום,וזה מאוד יעזור לי.
תודה מראש רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#2 · לפני 19 שנים
זה בדיוק כמו AF
ומהודעות קודמות שלך בפורום אלייד פורס ניתן היה לקרוא שאתה יודע לטוס.
אני לא מבין מה הבעיה...

אגב בשביל לדעת הכל פשוט תקרא את המדריך של AF או באזור ההורדות יש מדריך בעברית.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.