#1
·
לפני 19 שנים
תשמעו חברים,
בראש ובראשונה אני רוצה להודות לשגיא שעמל וטרח להביא לי את המשחק.
עכשיו התקנתי אותו,אולי בחלקים או דומה קצת לאלייד פורס.
אבל יש דברים שאני לא יודע כלל וכלל,
מי שמוכן להסביר לי על המשחק מא' עד ת' אודה לו מאוד.
כי בסה"כ אני לא יודע כלום,וזה מאוד יעזור לי.
תודה מראש רון.
בראש ובראשונה אני רוצה להודות לשגיא שעמל וטרח להביא לי את המשחק.
עכשיו התקנתי אותו,אולי בחלקים או דומה קצת לאלייד פורס.
אבל יש דברים שאני לא יודע כלל וכלל,
מי שמוכן להסביר לי על המשחק מא' עד ת' אודה לו מאוד.
כי בסה"כ אני לא יודע כלום,וזה מאוד יעזור לי.
תודה מראש רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
תשאף - תגיע 🙂