135 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שלום, אני חדש בתחום הסימולטורים וגם ב F4AF
דיון

שלום, אני חדש בתחום הסימולטורים וגם ב F4AF

4 הודעות 1,677 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום לכולם 😂
אני חדש פה, וגם בתחום הסימולטורים ובמשחק Falcon 4 Allied Force
רציתי לדעת אם אתם יכולים לתת לי טיפים
מדריכים (אנגלית/עברית לא משנה לי)

וכיצד להתקין סקינים של מטוסים ישראלים כמו שראיתי בתמונות שלכם
וכיצד לשפר את גראפיקת המשחק וכו' כדי שאני יוכל להנות יותר..

ד"א אין לי ג'ויסטיק
האם אפשר לשחק במשחק עם המקלדת?
יותר נוח/פחות נוח?
האם שווה בכלל להשקיע כסף ולקנות ג'ויסטיק בשביל המשחק הזה?
ואם כן איזה?

ד"א רציתי גם לדעת איזה משחק יותר מומלץ
Falcon 4 Allied Force
או
Lock On ?


תודה מראש 😄
#2 · לפני 19 שנים
Deagly כתב/ה:שלום לכולם 😂
אני חדש פה, וגם בתחום הסימולטורים ובמשחק Falcon 4 Allied Force
רציתי לדעת אם אתם יכולים לתת לי טיפים
מדריכים (אנגלית/עברית לא משנה לי)

וכיצד להתקין סקינים של מטוסים ישראלים כמו שראיתי בתמונות שלכם
וכיצד לשפר את גראפיקת המשחק וכו' כדי שאני יוכל להנות יותר..

ד"א אין לי ג'ויסטיק
האם אפשר לשחק במשחק עם המקלדת?
יותר נוח/פחות נוח?
האם שווה בכלל להשקיע כסף ולקנות ג'ויסטיק בשביל המשחק הזה?
ואם כן איזה?

ד"א רציתי גם לדעת איזה משחק יותר מומלץ
Falcon 4 Allied Force
או
Lock On ?


תודה מראש 😄

ל Falcon 4 Allied Force יש מדריך משלו שנמצא בתקייה של הסימולטור.
מדריך להתקנת סקינים נמצא בחבילה של הסקינים באזור ההורדות למעלה.
אם יש לך כרטיס מסך טוב הגראפיקה גם תהיה טובה.
הרבה פחות נוח לשחק בלי גויסטיק וכמעט בלתי אפשרי,מומלץ להשקיע כסף בגויסטיק אם אתה רציני....
אני אישית אמליץ לך על ג'ויסטיק של SAITEK תקנה את הפשוטים (יש בבאג אחד ב100 שקל שאני לא זוכר את שמו).

אני אישית ממליץ על
Falcon 4 Allied Force .
#4 · לפני 19 שנים
אם אתה מוכן להתפשר על גרפיקה- פאלקון
אם אתה מוכן להתפשר על ריאליזם- לומאק

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.