#1
·
לפני 19 שנים
שלום לכולם 😂
אני חדש פה, וגם בתחום הסימולטורים ובמשחק Falcon 4 Allied Force
רציתי לדעת אם אתם יכולים לתת לי טיפים
מדריכים (אנגלית/עברית לא משנה לי)
וכיצד להתקין סקינים של מטוסים ישראלים כמו שראיתי בתמונות שלכם
וכיצד לשפר את גראפיקת המשחק וכו' כדי שאני יוכל להנות יותר..
ד"א אין לי ג'ויסטיק
האם אפשר לשחק במשחק עם המקלדת?
יותר נוח/פחות נוח?
האם שווה בכלל להשקיע כסף ולקנות ג'ויסטיק בשביל המשחק הזה?
ואם כן איזה?
ד"א רציתי גם לדעת איזה משחק יותר מומלץ
Falcon 4 Allied Force
או
Lock On ?
תודה מראש 😄
אני חדש פה, וגם בתחום הסימולטורים ובמשחק Falcon 4 Allied Force
רציתי לדעת אם אתם יכולים לתת לי טיפים
מדריכים (אנגלית/עברית לא משנה לי)
וכיצד להתקין סקינים של מטוסים ישראלים כמו שראיתי בתמונות שלכם
וכיצד לשפר את גראפיקת המשחק וכו' כדי שאני יוכל להנות יותר..
ד"א אין לי ג'ויסטיק
האם אפשר לשחק במשחק עם המקלדת?
יותר נוח/פחות נוח?
האם שווה בכלל להשקיע כסף ולקנות ג'ויסטיק בשביל המשחק הזה?
ואם כן איזה?
ד"א רציתי גם לדעת איזה משחק יותר מומלץ
Falcon 4 Allied Force
או
Lock On ?
תודה מראש 😄
