#1
·
לפני 21 שנים
היי ח'ברה, אשמח אם תעזררו לי...
יש לי בעיה קטנה בפלייט סימולטור:למה כשאני מוריד מטוסים רק אני יכול להשתמש בהם, כלומר בשדה התעופה או בכלל אני לא רואה אותם, אלה רק לי יש אותו במשחק...? ❓ ❗ ❓
תודה על העזרה ❗ ❗ ❗ 😄
יש לי בעיה קטנה בפלייט סימולטור:למה כשאני מוריד מטוסים רק אני יכול להשתמש בהם, כלומר בשדה התעופה או בכלל אני לא רואה אותם, אלה רק לי יש אותו במשחק...? ❓ ❗ ❓
תודה על העזרה ❗ ❗ ❗ 😄