61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור צריך עזרה...
דיון

צריך עזרה...

6 הודעות 2,318 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
היי ח'ברה, אשמח אם תעזררו לי...
יש לי בעיה קטנה בפלייט סימולטור:למה כשאני מוריד מטוסים רק אני יכול להשתמש בהם, כלומר בשדה התעופה או בכלל אני לא רואה אותם, אלה רק לי יש אותו במשחק...?
תודה על העזרה 😄
#2 · לפני 21 שנים
כי בשביל זה צריך AI - "בינה מלאכותית"
www.projectai.com - מומלץ ביותר
YoYo - מנהל פורום פלייט סימולטור
#3 · לפני 21 שנים
דבר ראשון: אני מאוד מאוד מאוד מודה לך שענית ועזרת לי 😄
אבל אינ צריך שתסביר לי איך להפעיל את זה גם, תודה לך.... 😄
#4 · לפני 21 שנים
תוריד את האינסטולר ואז חבילות תריץ דרך האינסטולר והופ
YoYo - מנהל פורום פלייט סימולטור
#5 · לפני 21 שנים
או-קיי, תודה לך, ואחרי שאני מריץ את זה זה יפעל כן?
נ.ב אני עכשיו מוריד את אל-על ואת קונטיננטל, מה אחר-כך אני עושה?
#6 · לפני 21 שנים
jet-fighter כתב/ה:או-קיי, תודה לך, ואחרי שאני מריץ את זה זה יפעל כן?
נ.ב אני עכשיו מוריד את אל-על ואת קונטיננטל, מה אחר-כך אני עושה?

עקרונית כן אלה אם קרה משהו בהתקנה
YoYo - מנהל פורום פלייט סימולטור

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.